Vi kan nog avgifta hela skolan kollektivt

debattVi har hittat förgiftningar i 100% av de fall som testats, och det är inte märkligt om det är uran och aluminium i regnvattnet i Sverige.

Jag vet inget extremare samhälle, mer apart debattkultur, än den svenska.

Det kommer in ett larm, som innebär att varenda svensk lär hamna i sängen med yrsel på sikt, och som förmodligen förklarar varför mellan 10-20% av alla önskade graviditeter slutar i missfall, och en skribent anser då att detta måste debatteras.14680737_10154604041424812_2514534328226057556_n

Det måste debatteras omedelbart, dessutom.

Jag tror att vi kan dra slutsatsen att merparten av medlemmarna är aluminium och uranförgiftade, och skolan kommer inte att debattera saken alls utan skapa ett handlingsprogram för att via naturliga metoder avgifta ifrån just dessa två tungmetaller.

Vi har också sett medlemmar med arsenik- och kvicksilverförgiftningar men den individen kan koppla det till ett jobb inom tandläkeriet.

Jag är ofta utanför landets gränser, lever i konsekvenssamhällen, och reagerar förmodligen starkare än andra då jag ser att Sverige inte är ett konsekvenssamhälle utan just ett debattsamhälle där alla bara pratar men ingen handlar.

Uranförgiftningar kan inte pratas omkull.

marie

Men det är inte bara aluminium- och uranförgiftningar som är ett problem utan alla hippa fysiskt ansträngande “rehabiliteringar” man utsätter oss för.

Den svenska staten kommer längre fram att framstå som nån blandning av monster och idiot när det blir internationellt känt att man tvingade uran- och aluminiumförgiftade människor att underkasta sig psykiatrisk vård ofta samt häftiga fysiska program istället för att skydda landet ifrån uran, och avgifta redan drabbade!