Hjärndimma

bigstock-Cloud-On-A-Head-41162479_f_improf_3100x2400Alla har nu förstått att det är en FÖRGIFTNING i botten som påverkar / skadar Hippocampus som är det organ som bland annat sköter om / är brygga för närminnet – vi har inget.
Hur kommer då gifterna dit. Jo, det gör de via de röda blodkropparna, och vakna läkare har sett att de kan innehålla så mycket som 90 gifter.

De kan också innehålla t.ex. borrelia som ger hjärndimma. Tar man ett HB kan det se normalt ut – inget fel på järnvärdet – men de röda blodkropparna kan vara maxade med gift ändå. I skolan sen ska vi lära oss mer om det.

En del känner att de får för lite luft…
Det beror på att de röda blodkropparna, som ska transportera syre till hjärnan, inte har plats för syre för cellväggarna är proppade med gifter. Finns lektioner om Pancha karma – avgiftning.

Idag ska vi låta en läkare tala om hjärndimman och de av er som har den lär få svårt att ta intill er informationen ens om den var på svenska; be nån vän lyssna och berätta. I skolan sen kommer svenska texter – sammandrag.

En sak han tar upp är undernäring, och vi vet att de med vår sjukdom gärna vill ha salt
Ja, kroppen vill ha mineraler.

Egentligen skulle man kunna säga att sjukdomen är en västsjukdom vars rot är att vi går på utseende och smak och aldrig på funktion samt att vi får i oss gifter. Vi vet hur en viss sak smakar men inte om den innehåller B-vitaminer, och brist på B kan ge en rejäl hjärndimma. En västsjukdom därför att vi har urlakade jordar, usel mat och äter hel- eller halvfabrikat.
Gifterna MÅSTE bort, näring MÅSTE till, inflammationen MÅSTE botas. Vi ska inte stirra oss blinda på att binjuren är upp och ner, och vi ska sluta se på sjukdomen som psykisk, social, arbetsrelaterad. Den är superfysisk.