Hur länge till ska folk dö av socialpolitiska skäl?

En sjuksköterska ifrån södra Sverige skriver:

Hej, här kommer lite material om diagnostiseringen i Swe.

Pdf:en (klicka) är från en föreläsning jag var på och som fick mig att begripa att allt i adhd/add- världen inte ska botas med medicin. Det är andra krafter som verkar i samhället. Alla barn har inte en medfödd störning. Vuxenvärlden sviktar….

Dessutom lyssnade jag på autismspektrum”gurun” Gunilla Gerland i höstas och hon verkar ha svängt ifråga om att autism kan ha andra orsaker än genetik. Hon skriver om en diagnos som heter Pans/Pandas och som är utlöst av betahemolytiska streptococcer och kan behandlas med antibiotika. Har dock samma/lika symtom som “vanlig” autism.

Dessutom så menar hon att det finns barn som är särskilt begåvade och som kan misstas för neuropsykiatri. Skolverket har också upptäckt dessa barn som har “hög intelligens” och stökar i skolan därför att de är understimulerade och inte sjuka i huvet. Det är något som har varit absolut förbjudet tidigare.

Klicka på bilden så kommer du till artikeln

Jag själv är ett av dessa IQ-offer, och jag hade möjligen blivit forskare om jag inte hade haft den skolgång jag hade. Man mätte 128 i IQ vid ett tillfälle, och 142 vid ett annat, då jag gick i sexan för att man trodde att jag var “dum i huvudet”.

Vi är fortfarande världsledande då det gäller innovationer, men sen drar folk snabbt utomlands, eftersom begåvningar är öppet förföljda och ska förtryckas; alla ska vara lika. Jantelagen fixar dessa emigrationer.

Det har kommit ett nytt verktyg nu
Ska vi gissa att det kommer till Sverige år 2089? Och fram tills dess ska “alla” säga:
– Det går inte, det har vi aldrig gjort förut.
– Det är psykiskt det där…

Många medlemmar i skolan börjar uttrycka ilska
Det är inte märkligt alls, för de har själva börjat piggna på sig rejält, eller läser om andra som gör det och där boten har varit ganska lätt att få till så snart man vet VARFÖR vi är sjuka. Nån har druckit blyvatten, ett par har hittat mögel hemma, B12-brister, borbrister, tungmetallförgiftade, arsenik, osv. Många har haft krav på sig att skriva in sig på psyket.

Läkarna verkar lyssna till 80% ungefär.