Utmattningsskolans skolgård och klubbar

skolgardenUtmattningsskolans skolgård är öppen för alla som går i skolan eller som är nyfiken på den.

När man har skrivit in sig i skolan, och gått hela kurs 1 som är helt gratis får man i sista avsnittet en länk till Guldmjölksklubben.

guldmjolkDär finns andra elever som bara håller på med kurs 1 och 2, och den sistnämnda hanterar sömnproblem. Det normala är att hålla på med kurs 1 och 2 i ett par månader.

Kurs 3 är en förberedande kurs för de stora gruppavgiftningskurserna, kurs 4-7, och när man kommer till det första avsnittet i kurs 4 får man länken till Avgiftningsklubben.

Där finns bara medlemmar som håller på med avgiftning.

semesterSista kurs 8 är ett handlingsprogram, för ett hållbart tillfrisknande, och har sin egen skolgård – Examensgruppen – för de som snart ska lämna skolan men som ändå vill hålla kontakt med sina gamla skolkompisar.

Välkommen ombord!

skolgardarna