Handlingsprogram mot sociopater, psykopater och narcissister

En av Utmattningsskolans medlemmar fick privatlektioner via PM under nån vecka för att vederbörande var superstressad, och hade hörbart med en psykopat att göra, och gemensamma barn finns med i bilden.

Nu har jag frågat denna medlem hur den kursen tog, och eftersom hon svarar som hon gör har jag skrivit en allmän kurs där jag använder samma material som jag släpade henne igenom

Kursen passar de som stressas av sociopater, psykopater och narcissister
Jag har pluggat psykopater och sociopater i säkert 30 år, haft tusentals framför mig i Sthlms Tingsrätt, och har själv erfarenheter. Narcissister har jag pluggat under nåt år eller två men rätt intensivt.

Vad som sägs i Sverige överensstämmer inte riktigt med vad man anser utomlands, och Utmattningsskolan tar nu hem även den kunskapen.

En testläsare Charlotta Rexmark ifrån Överlevnadsguiden skriver:
Jag har gått igenom kursen nu och tycker den är mycket bra. Jag har själv begränsad kunskap och erfarenhet inom området och tycker att jag lärde mig massor, både om hur narcissister fungerar och hur man ska bemöta dem.

Till kursregistrering