Gratiskurs för arbetsgivare

Klicka och ladda ner gratisboken; de återställda berättar

Den vänder sig också till dig som har anställda som är sjuka i utmattningssyndrom, med flera liknande diagnoser. Kursen är helt gratis, och inne i den får du e-boken “Äntligen fri från utmattning!” och kan läsa om de som redan är återställda:

Om du har så kallad “utmattad” eller “utbränd personal, långa sjukskrivningar och runt denna sjukdom, och obalans i personalgruppen på grund av den,  är denna kurs som gjord för dig.

Den vänder sig också till dig som är med fog irriterad över att allt tycks vara “arbetsplatsens fel”.

Bot finns ute i världen
Forskare i Sverige har talat ut om att man inte har någon bot, ingen har botats, och det beror bland annat på att man behandlar symtomen solitärt. Man tror också felaktigt att det är “psykiskt”, “arbetsrelaterat” eller “socialt”.

Se resultaten! Du kan också boka en föreläsning.

Utomlands finns kunskapen, och boten, och jag själv är botad och 100% återställd, efter att ha varit obeskrivligt sjuk ifrån 2011, och jag friskskrevs våren 2016.

Lena Holfve.UMS CEO

Utmattningsskolan går nu in i sitt åttonde år

En trend – UMS-Utmattningsskolan, kurs 1; löser problem

Till kursregistrering