En stenhård regel formades igår

Skolan i sig är en enda lång avgiftning mot såväl tungmetaller, bakterier, virus samt mögel och det kanske låter “konstigt”, så brett? Ja, faktiskt, och det finns 7000 studier, och de livsmedelskombinationer vi använder har ofta 5000 år på nacken.

Det är nu efter ett halvår rätt många som har vittnat om att de blivit av med sin hjärndimma vilket visar att det vi använder är potent och funktionellt samt i princip ofarligt. Inne i skolan står vilka som inte kan använda kombinationen exempelvis gravida.

Vi sysslar alltså inte med piller alls
I går dök det upp tre produkter på en av våra tjugo skolgårdar, och de hamnade där därför att två medlemmar ville hjälpa sina kompisar. De är alltså inte försäljare.

Vill man tillföra nåt till skolans arsenal ska man be producenten om innehållsförteckning, studier, biverkningslistor och restriktionsinformation, och skicka in alltsammans till mig så ska jag kika på det, och vet inte jag frågar jag vidare och utreder. Har man då hittat nåt som är kanonbra för 2000 personer kan vi föra in det i skolan, och göra en lektion runt det, och börja med att be 50 personer pröva, eller nåt, om vi inte kan hitta samma sak matvägen, och om det slår ner nåt vi inte redan har matmetoder för att slå ner.

Citronsyra och bikarbonat
Ett av medlen som var på tapeten igår innehöll i princip bara citronsyra och bikarbonat, och man vet idag att mer än 95% av oss har mögel. Citronsyra är gjort av mögel, och en som redan är mögelförgiftad lär bli sjukare.

De livsmedelskombinationer vi använder i skolan tar mögel rätt bra, och man ska betänka att en 25 kilos säck citronsyra kostar runt 1000:- och ett kilo bikarbonat 65:- och det blir i så fall billigare, än att köpa en liten burk för 250:-, som innehåller det.

Ett preparat påstods komma ifrån Hulda Clark
Det är en kvinna som var duktig på parasiter så till den milde grad att flera lycksökare har åkt dit ute i världen för att de har piratkopierat hennes “medicin”, och den “medicinen” har vi redan i skolan men vi har inte stoppat in den i gelékapslar. En vitaminförsäljare online vill ha 1795:- för ett kitt… Vi köper tre, fyra saker i kryddbutiken.

Alla näringsmänniskor har i allmänhet provision
Det är “problemet” med dem, och det är ett ganska stort problem, och det är ett gigantiskt
problem att man misstänker att de stora läkemedelsbolagen mutar skolmedicinläkare.

Så länge som folk har provision måste man ta vad de säger med en nypa salt
Jag själv t.ex. har förhandlat fram startkitt åt hela skolan ifrån ett företag som jag handlade vinsten av själv före jul. De hade vänligheten att sända ett kuvert, och jag betalade fakturan direkt och de vet, de känner det, att de ska inte börja yra om “presenter” eller provision avseende mig. Vi valde dem också därför att många har vittnat om att de är måna om att vara seriösa.

Vad händer om 2000 mögelförgiftade människor blir ännu sjukare av citronsyra?
Dels blir de sjuka, och dels är det nog rätt givet att jag skulle bli berömd i Ankdammen för att jag förgiftar folk för det fungerar så. Det är inte de enstaka medlemmar som lagt ut reklam för geléomsluten citronsyra som blir det utan jag lär anses vara ansvarig och det vet vi alla. Det ger mig också möjligheten att säga; stopp och belägg, och nu sägs det tydligt:

– Inga piller i denna skola. Vi går matvägen.