Parasitbehandling, handlingsprogram mot parasiter och svamp

325.00 kr

Humörs- och ångestproblem, nervös, depression, glömsk, rastlös och orolig, sömn- och insomningsproblem, gnisslar tänder, svettningar och störd sömn.

Det är gängse parasitsymtom.

Beskrivning

parasitbehandlingNär du vet att du har parasiter eller svamp är det dags för skolans handlingsprogram, och parasitbehandling, för att lösa problemet säkert, effektivt och snabbt.

Kursen är uppdelad i tre avsnitt; slå ut ägg och larver, avliva de vuxna parasiterna och slutligen föra ut skräpet efter dem – nåt många missar. Kursen finns också i bokform som e-bok och som häftad bok.

10 symtom som kräver en parasitbehandling
Trött, utmattad, depression eller känslor av apati..
Lös i magen ofta
Problemhy: torr hy, eksem, klåda, sår, “konstig” hy.
Humörs- och ångestproblem som humörssvängningar, nervös, depression, glömsk, rastlös och orolig
Sömn- och insomningsproblem, gnisslar tänder, svettningar och störd sömn.
Vikt- och aptitproblem, fetma, “gravidmage”, konstant hunger och oförmåga att gå upp eller ner i vikt
Smärtor i kroppen inklusive i musklerna, kramper, ont i händer och fötter samt leder.
Diagnosticerats med lågt järnvärde och anemi.
Svårt att bli gravid, PMS, urininfektioner, mensproblem, prostataproblem
IBS är ett tecken på parasiter.

Sju parasiter som lever i din kropp
Parasiter finns i svenska sjöar
Parasiter som hjärntvättar
Parasiter invaderar din kropp

Artikeln publiceras också i parasitfri.com

Parasitfri är målet, och det är fler som har dem än vad man kan tro

parasitbehandling

När parasiter är rotorsaken till att vi känner oss superstressade, och omgivningen uppfattar oss som det, lär det tillståndet aldrig, och jag menar aldrig, upphöra med mindre än att du blir av med parasiterna. Det är dessutom hyfsat lätt.

Den som är invaderad av parasiter är samma person som kan ha en svår hjärndimma, en som lägger ifrån sig nycklar och minns inte var, en som bestämmer träff med två olika personer i två helt olika städer samtidigt, en som kör runt i en rondell och kommer inte ihåg vart man skulle.

Jag skulle gissa att 20-30% av de ”utmattade” har just parasiter som rotorsak

Slutligen kan man knappt gå därför att den energi man själv får i sig matvägen stjäls av dem. Skulle du i det tillståndet läsa om parasiter, och glad i hågen ta upp frågan på en VC är det UMS erfarenhet att du klassas ganska direkt som ett rent psykfall.

”Patienten tror att hon har parasiter” verkar vara en kodmening för ”en riktigt galen kvinna” varför hela parasitsituationen i Sverige är rätt absurd. De har varit tillräckligt många under våra första sex år att det har skapats dels en kurs online, och dels en bok.

parasitfri
Klicka

Jag ser ljus i tunneln
Det har börjat komma artiklar om parasiter, och kan man skriva om dem bör det finnas parasiter men Utmattningsskolan tycks vara ensam om att ta dem på allvar?

Annars är situationen i princip nu i Sverige som den var länge i USA; ett slags förnekelse att de ens finns. Pratar du om dem är det du som har tomtar på loftet.

UMS har bra erfarenhet sedan år  2016

Den första om rotorsaker är utgiven och heter Mögelförgiftad, därför att det är mångas rotorsak, och den sista blir således en om tungmetaller och den kommer när den kommer.

När jag själv insjuknade, man kan ha min parasitsjukdom i tio år utan att upptäcka den, börjar den upptäckten med att du får som en vårta med en synbar röd rodnad som är rätt stor runt om.

fri från parasiter, Leishmaniaparasit, parasitbehandling

Tre veckor senare hade den lilla bulan blivit till ett öppet sår, som konstigt nog inte gör ont om man inte slår i en bordskant t.ex., och när ett parasitangrepp ser ut som mitt gjorde får man väl ändå rätt diagnos?

Inte alls tvärsäkert!
När jag var drabbad bloggade jag om situationen och tre kvinnor hörde av sig. De hade liknande sår men hade fått veta att det inte kunde vara parasiter för att de inte hade varit utomlands.

Det är en ständigt återkommande myt att parasiter har pass, och står snällt på led i passkontrollen på Arlanda, innan de tar sig in.

Jag skulle vilja påstå att alla med två, tre av symtomen ska genomgå UMS-parasitkur

Därför att 99% av de som hade parasiter hade nog varit glada om de hade sluppit de 5-10-15 år de varit sjuka och sjukskrivna och fått veta att de har nån konstig psykisk åkomma.

parasitbehandling

Den sjukdom jag hade kan du få om du tar emot blod t.ex. De testar inte blodgivare avseende den, och det är inte konstigt alls eftersom parasiter i princip inte finns i Sverige.

Hjälp jag har parasiter
Klicka

Alla föräldrar borde sätta sig in i frågan därför att drabbade barn hamnar på BUP ögonaböj.

Man blir dessutom bara sjukare och sjukare och den jag hade, se film nedan,  är 100% dödlig inom ett år om man inte får stopp på kräken.

De ska betraktas som dödande eftersom du blir bokstavligt och regelrätt uppäten.

Annars är nog gången den just nu; akuten, medicin, psyket, tung psykofarmaka och sömnmedel och nu flaggar Socialstyrelsen för elchocker om du inte blir frisk via deras piller, och de biter inte på parasiter. Inte samtalsterapi, mindfulness eller motion heller.

Känner du någon som har de ovan nämnda symtomen så tipsa denne om parasitmöjligheten och UMS-kursen för inget nationellt handlingsprogram mot parasiter finns.

Leishmaniaparasiten var en av de förgiftningsrötter Lena Holfve, UMS CEO, tampades med

Amazing! Ny bok! Äntligen fri från utmattning!

Recensioner

Det finns inga recensioner än.

Bli först med att recensera ”Parasitbehandling, handlingsprogram mot parasiter och svamp”