Trollregler, och skolan utsattes för en olaglig forskning?

Jag älskar att forska, och leta sanningar men det måste ske öppet. Folk måste se och förstå att det är det man gör.

Eventuellt har tungmetallsgruppen utsatts för en forskare som utgett sig för att vara sjuk och gå i kurs 3 – kravet för att få vara med i tungmetallgruppen.

Det kan givetvis vara en professor, hon kallar sig så på FB,  som fått sin identitet kapad på nätet. Tiden är den bästa domaren, och hon är anmäld till sitt universitet, se nedan, där hon är knuten för att just forska.

Ingen forskar på våra medlemmar utan att be om lov först. No way.

“Research Areas
Digital media, computer-mediated communication, internet culture, virtual worlds, social interaction, popular culture, youth culture, gender and identity.”

Troll – och folk som söker manipulera – göre sig icke besvär
Jag ska förklara varför. Jag är expert på manipulationer, och ingen vet vilka jag upptäcker och vilka jag låtsas att jag inte har sett. Skälet är enkelt; jag har många, många års domstolsvana samt att jag på 70-talet drev ett familjevårdshem, och jag minns en händelse.

En kvinna, som var döende och som därför öst en gosse i mitt knä, ringde mig och sa att en bil stulits där hon bodde i Åkersberga, och hon var hundra på att det var denne kille – här kallad Olle.

När han ringde hem, sa jag som det var, och han blev vansinnig och skrek att så fort det händer nåt norr om Slussen får jag för det!!! Orättvist!
– Ja, ja, sa jag lugnt, lugna nu ner dig och kom hem, vilken buss tar du? Han nämnde det, och jag tittade på klockan. Jag hade 50 minuter på mig att ta mig ut dit… Bör gå! Jag kastade mig in i bilen, körde ut, ställde mig med släckta lyktor nära stället där den stulna bilen låg upp och ner i ett dike, och nu till mer än 90% övertäckt av snö.

Bussen kom… och vem ställde sig inte upp i den, och kikade ner i diket… Olle!
Jag åkte hem i maklig fart för eftersom han åkte buss, och skulle byta till T-bana, var jag hemma långt före, och stod i köket och lagade mat då en rasande Olle klev in i köket och drog sin monolog om orättvisor här i välden. Jag lyssnade, och han pratade säkert i en kvart och då han var klar berättade jag vad jag hade gjort och Olle blev vit i ansiktet, och höll med om att han borde gå in på sitt rum, och sitta där länge, och fundera över hur han kan säga sig vilja bo samman med en han så uppenbart ville blåsa. Är du falsk?

När Olle fyllde 50 år sa han mig att han hade aldrig mer sökt lura mig efter “den där” gången… Nej, det tror jag det.

Jag har hundra såna historier på lager, och denna falska “sjuka medlem” som var aktuell nu tog jag på en minut. En facereading visade också att hon är inte det minsta sjuk.

Till den det berör
Denna personal hos er har lurat in sig i en grupp på nätet falskligen.
Man ska dels vara sjuk, och dels gå i klass 3 i www.utmattningsskolan.se för att få vara med där.
När jag upptäckt att hon var ett troll tog hon snabbt bort sig ur gruppen och blockade mig på FB vilket leder till att hon kan härja över hela Internet utan att jag t.ex. skulle se det
Hon jobbar genom att provocera hysteriskt, och det gjorde hon bland mycket, mycket sjuka människor.
Är det så ni bedriver forskning?!?
Hon bör be hela skolan om ursäkt.
http://jmg.gu.se/… länk till den berörda professorn
Lena Holfve
Uppdateringen; Blockeringen som omtalas upphörde efter nån halvtimme.
Utmattningsskolans trollregler
Om det dimper in människor som provocerar mig eller kamrater i skolan ska jag meddelas t.ex. via PM. Ni ska också anmäla såna inlägg. Då försvinner de och hamnar på mitt bord / admins bord. Detsamma gäller misstänkta försäljare. Samtliga medlemmar ska sitta still i båten om det utbryter gräl mellan mig och NN. I de 6-7 fall vi haft utbryter ett replikskifte om 5-6 meningar mellan mig och det misstänkta trollet. När min intuition har jobbat färdigt stängs denna person av från skolgården och får ett PM av mig där jag meddelar att jag misstänker trollerier. Individen uppmanas att sända mig en mobilbild från ett läkarintyg där namnet, datum och diagnos visas vilket är det vänstra övre hörnet på F-kassans blankett. De vi haft fram till nu svarar inte utan försvinner.
Så värnar vi den mycket goda stämningen i skolan.
Lena