Själen ska ha sitt

uppvak Vi har en liten grupp inom skolan kallad “Utmattningsskolans uppvakningsgrupp”, och den ligger i tiden om jag får tro ett geni till energiavläsare, Kapiel Raaj, och som har 123 000 prenumeranter och snart 40 miljoner visningar.

Han är indier men talar en utmärkt engelska
I den roliga kursen “Lär känna dig själv på nytt” förekommer Kapiel Raaj som talar en mycket bra engelska vilket indier sällan gör.

Han påstod igår, den  3/12-16, att många är jätterädda, och en del vill ta livet av sig, det är en kollektiv energi över hela klotet, och han förklarar varför. Jag ser den typen av texter, folk vill ge upp, i utmattningsgrupper på FB men de förekommer inte hos oss förmodligen för att vi har resultat och medlemmar blir i allmänhet av med hjärndimman på
fem dagar till tre månader.

resultatlordag2
Till min stora förvåning släppte han alltså en video där han påstår nu att folk kommer att tvingas under 2017 att lära känna sig själva.
– Nej, vi har inte konspirerat…

Kursen “Lär känna dig själv på nytt” torde ligga “rätt i tiden”
kursenMen i gruppen får man ha vilka diskussioner man än vill ha om filosofi, astrologi, framtidssyn med mera – vad som men inget snack om sjukdomen eller symtom.

Länk till gruppen ligger i kurs 2;  och avsnitt 9 som  kallas för “En del av er är inte sjuka för ni åker på det här”.

Det har visat sig att det som kallas för “andligt uppvaknande” har snarlika symtom med utmattning, och vi reder ut det i avsnitt 9.

The spiritual ascension that is taking place from 2015 to 2022 is now intensifying as the energy whole is widening for people to enter and awaken themselves, this is a small opportunity for people to either awake and live free or keep sleeping for a long long while. This message has been relayed by Sri and Kria the two spiritual couple whom I first learned this concept from when I started going through my own turmoil back in 2015. There are more and more people joining spiritual societies, following gurus and leaving their past behind.