Vi letar inflammationsorsaker brett

nasdukar
Klicka på bilden så kommer du till artikeln

En medlem fick tillbaka sitt test igår, och tennstapeln slog i taket, och hon har börjat fundera nu:
– Varifrån kommer det?!?

Det enda hon kan komma på är att hon och syskon gjorde tennsoldater för 20-25 år sen… och det är så med tungmetaller att de kan lagras i princip hur länge som helst. Många har också varit sjuka i 20 år.

Det första som ska ut ur huset är giftiga produkter, och flera medlemmar har rapporterat att deras barn reagerar över allt nytt, och allt som ändras, och man måste leta brett. Men det är så; ingen idé att börja avgifta sig själv innan ens boendemiljö är ren.

Det har aldrig nån sagt förr, innan medlemmarna tog sig till skolan, och den använder sig av modern teknik. Jag skulle med lätthet kunna skapa en SMS-lista och masssända information till 1600 individer på 15 sekunder. Eftersom vi använder IT framstår kunskapsförmedlingen som effektiv.  Vi har också flera skolgårdar, för olika stadier i skolan, och de blir självhjälpsgrupper.

Möta andra i samma sits
stockholm
Vi har också börjat skapa geografiska grupper, där medlemmarna inte får snacka sjukdomen, och där man kan skapa möten IRL.

Vi är också på väg att knyta en läkare till gruppen, och vi har hittat henne i Indien. Vi har sökt i Sverige men ingen har nappat.

De flesta mår oerhört mycket bättre efter en, två månader, vilket är givet om man börjar driva ut inflammationer och deras orsaker, och då blir många väldigt arga på den vård de har fått som aldrig hjälpt ett dugg. Nej, för psykofarmaka, terapier, gruppterapier, med mera, biter inte på tennförgiftningar.

ss

Varför?
Jag har börjat rota i vad det här beror på och det enda jag kan komma fram till är att förgiftningar “inte finns” på kartan i Sverige inom vården.

En vårdlärare har tidigare sagt oss att förgiftningar är inget man söker efter, eller håller på med, och en sjuksköterska som jobbar på medicin, har sagt mig att allt man inte vet vad det är skottar man till psyket.

varden2Socialstyrelsen har bekräftat att de har ingen expert, och har inte toppen någon lär ingen annan ha det heller.

Det är vårt grundläggande medicinska problem; orsaken till många inflammationer, som ger hjärndimma, “finns inte”.

Förgiftade människor lär “skottas till psyket” fram till den dagen vi får tungmetallskompetens på Socialstyrelsen och sen nedåt i vårdorganisationerna.

Skolan kommer att uppmana sina medlemmar att ta med sig sina amerikanska förgiftningsrapporter till sina vårdgivare, peka på dem, och säga;
– Hela jag är full med tenn, koppar, uran, eller vad det nu är.

Ett svar på ”Vi letar inflammationsorsaker brett”