Effekten av kurs 1, avsnitt 1 slår lite olika

omrostningMånga som inte ens har kunnat läsa, än mindre tänka, slår ner inflammationen i hjärnan rätt snabbt – och får tillbaka dessa förmågor – och ett skäl att det slår olika kan vara kvalitén på råvarorna.

Nu kommer många att börja handla av immun.se, som lagt upp en sida till oss och som ger skolans medlemmar grupprabatt, och vi får se om det förändrar resultatet över tid.

En sak vi använder är gurkmejan, som äntligen har nått Sverige, via USA tydligen, och det tog 4000 år.

Man måste se till att den 14991811_1455779477770643_8969379658989590114_ninte är steriliserad samt organisk och jag såg att någon i Sverige hade utrett den och funnit den verkningslös. Den steriliserade, som är vanlig i handeln, är helt verkningslös.

Varför mår fler bättre först efter kurs 2?
Förmodligen för att många får bukt med sömnproblem, samtidigt som de fortsätter att dricka skolans drycker, men också för att samtalen på skolgården leder till ett kemiskt uppvaknande.

Hand i hand med det uppvaknandet lämnar många, som känt på sig att det är förgiftade de är, den “psykiska förklaringsmodellen” som prackas på folk.

Jag själv upplevde aldrig det. Min svenska läkare försökte inte pracka på mig psykofarmaka vilket ändå inte hade hjälpt mot mina aluminiumnivåer.

Jag själv hade fått ett slags värmeröntgen gjord, av själva hjärnan, som var illröd, och man hade sagt mig att det var “stress”.

Man blir rätt stressad av tungmetaller, och de sätter hormonerna ur spel så man känner lätt fel. Det är hormoner som ska “säga till oss” när vi är trötta, inte orkar mer, slås de ut får människan problem att hantera vardagen för det finns inga stoppsignaler eller broms.

svarMånga är synbart stressade, som kommer ifrån Sverige, och ett skäl kan vara att man har funnit såväl uran som aluminium i regnvattnet.

Ovanpå det är kulturen och livsstilen över lag extremt stressande varför vi nog ska räkna med att sjuktalen har ännu inte börjat explodera även om Försäkringskassan och regeringen tror det.

tenn

Allt fler hittar sina förgiftningar
Bara det gör att man sover bättre, och det krävs ingen energi längre för att fundera över varför kroppen verkar ha sagt upp sig.

flour
Klicka på bilden så kommer artikeln

Många, för att inte säga alla, slänger ut tungmetaller ur sina hem, rensar upp de som redan är där via smarta knep vi använder oss av i kurs 3-7, och även kemikalierna ryker vilket givetvis påverkar.

En skrotade en husvagn nyligen, för den innehöll svartmögel, och en rev upp väggen i badrummet och fann samma sak. Svartmögel kan man slutligen dö av och vi har en egen kurs i skolan bara om möglet som förgiftningskälla.

De flesta gör sig av med deodoranter, som matar lymfan med aluminium, och tandkräm med nervgift ryker.

Det vore nog helt fel att säga att det är bara de livsmedel vi kollektivt använder som gör susen.

Jag inbillar mig t.ex. att många kommer att köpa en ångdammsugare nästa gång, och inte en vanlig.

Däremot måste hjärndimman ha lagt sig innan man orkar ta itu med sin närmiljö. Det är A och O liksom att sömnen blir normalare.

Rom byggdes inte på en dag, och man skapar inte en giftfri miljö heller över en dag.

Börja biostäda
Att städa med bioteknik är enkelt. Tänk bara på två saker – att dosera noga och använda ljummet vatten. Sedan städar du som du alltid har gjort!

BÖRJA SÅ HÄR:

1. Blanda till en sprayflaska enligt anvisningen på koncentratet.
Tänk på att dosera noga, eftersom koncentratet är drygt och endast en liten mängd går åt.

2. Gör en första städning av hemmet för att bli av med rester av eventuella kemiska städprodukter.
Effekten av första städningen beror på vilka städprodukter du haft tidigare och hur mycket kemiska rester som finns kvar.

3. Städa som du brukar göra. Tänk bara på att använda ljummet vatten, eftersom mikroorganismerna tappar sin effekt i för hett vatten. Använd en torr eller fuktad trasa och låt eventuellt ALLRENT verka några minuter innan du torkar av.