Hur når man resultat?

resultat66Det gör man genom att följa skolans program rätt slaviskt, därför att varje del har sin funktion, och det är fungera vi inte gör.

Varje dag dyker det upp nån ny som vill byta ut citron mot nåt annat, eller skippa nåt eller köra andra race med nåt behandlingsprogram, och vi får se hur det går för dem. Jag själv har slaviskt följt mitt program som är skolans botten nu. Den är enbart ett sätt att söka härma de råd jag fick och de var framgångsrika.

Skolan grundar sig uteslutande på min privata tro att om jag blev frisk kan vem som helst bli det dels för att jag var ursjuk, och dels för att vi är kroppsligt rätt lika då vi har samma organ som reagerar på ungefär samma sätt.

utmattningJag har närminnet åter, och klarar allt jag kunde förr.

Muskelsvagheten börjar ge med sig också vilket innebär att jag i min vardag kan lyfta en stor vattenflaska, och det är nåt grannar har hjälpt mig med förr.

Själv har jag aldrig haft ångest, men det har medlemmar i skolan, och den har också gett med sig, säger en del som har använt en nöt.

Kurs 1 tar hand om hjärninflammationen, kurs 2 löser sömnproblemet samman med kurs 1, och under samtliga kursavsnitt bygger vi upp immunförsvaret som hos oss är kraftigt försvagat.

Det ger infektioner, öppnar dörren för parasiter och virus, och ställer till tarmen. Vi lägger ner mycket jobb på att leta efter och hitta förgiftningsrötter. I botten på sjukdomen är det alltid miljögifter och/eller en apart infektion av typen borrelia.
dimman
Det ger hormonrubbningar, som lägger sig när hjärnans inflammation har lagt sig och vi har kastat ut gifterna, och när systemet börjar fungera försvinner näringsbristen och den urtypiska övervikt många har, en stor, stor mage som gör så att man ser gravid ut.

Gifterna bäddas in i fettceller, och skottas till buken. När gifterna är ute försvinner magen. Vi kan ofta vara trådsmala på armar och ben men den stora buken tolkas som att vi behöver träna. Den magen kan man inte träna bort. Kroppen släpper den aldrig då den behövs för att skydda resten av kroppen.

14708073_10153850040402301_5980858904194431214_oNu jobbar vi individuellt på att bli friska, och kollektivt arbetar vi för att skolan ska sprida erfarenheter till berörda myndigheter eftersom vi ibland felbehandlas därför att man misstolkar symtomen vilket är rätt logiskt.

Vi har ofta en ytlig andning och flåsar för ingenting, och det beror på ett för lågt PH-värde. Vi själva känner det som om vi inte får luft, och omgivningen tror att vi har dålig kondis och vill få oss att motionera. Men en hjärna som har en inflammation klarar inte guppande – vi blir yra så vi kan bli sängliggande i dagar.

Det säger sig självt att man blir kraftigt påverkad av att ha starka gifter i sig som uran, koppar,  aluminium och att en stor del av lösningen är att spåra upp dem, eliminera dem och se till att de aldrig mer kan återkomma.

Skolan är också min egen forskningsplattform. Jag ställer frågor till medlemmarna för att spåra upp sånt som är allmängiltigt för oss alla, och medlemmarnas svar blir mina påståenden längre fram i texter som denna.

Hur det går för flera kan du läsa om på sidan “Våra resultat“.

resultat888