Varför får många bukfett?

gravidMånga upplever att de ser gravida ut, för det finns inget fett på armar och ben, och en del kan uppleva att folk säger; “Grattis!” Det är verkligen en gravid “look”.

När kroppen ska hantera gift skapar den fettceller, och bäddar in giftet. “Omringar” bly, kvicksilver osv och det blir bukfett ofta.

Det är fullt möjligt att gå upp 30 kilo snabbt, jag gjorde, och när giftet är ute smälter också fettcellerna bort. De som försökt “banta” eller motionera bort det misslyckas därför att kroppen behöver denna fettdepå för att ta hand om problemet. Jag möter ofta folk nu som säger; “Du har gått ner i vikt!” Inte sant egentligen; jag är helt avgiftad.

Bukfettet är så att säga “sopstationen” tills vi hjälper till och får bort giftroten. Dieter och motion kan alltså inte fungera.
– Varför säger inte doktorn det då? Mystiskt!

En som jobbar inom vården har löst mysteriet
Jag frågade hur man särskiljer “stressade” ifrån förgiftade människor, och fick svar:
– Det gör de inte. Inom sjukvården talar man inte om förgiftningar, om de inte är alldeles uppenbara eller självförvållade. Vi har ju Livsmedelsverket och Socialstyrelsens riktlinjer.

(25 miljoner är t.ex. blyförgiftade varav många kan bo i Sverige av dem.)

1-Fascism

Utbildningar, myndigheter, det mesta är i väst infiltrerat av multiinternationella bolag, och det kallas för att man har en “fascistisk ekonomi”.

Man får då ett samhälle där förskolan borstar tänderna på alla barnen med fluortandkräm oaktat att flour internationellt är klassat som nervgift lika farligt som bly.

Vi lever i en kultur där gift förnekas helt
 – Inom sjukvården talar man inte om förgiftningar, om de inte är alldeles uppenbara eller
självförvållade. Vi har ju Livsmedelsverket och Socialstyrelsens riktlinjer.

Du måste åka till öst för att få giftkunskaper där gift inte förnekas

13781889_10154818152807971_4377511170759016285_nTill höger har du ett klipp där Indien säger åt Coca-Cola att ändra sitt recept eller lämna kontinenten. Öst styrs inte alls av amerikanska bolag. Kerala t.ex. har numera kastat ut Coca-Cola-fabriken. Bolivia har kastat ut dem också.

Giftkunskaper finns inte alls i läkarutbildningen, och samhället talar aldrig om förgiftningar. De som började larma om amalgamförgiftningen hånades, betraktades som psykfall, totala idioter, men de blev för många och tyst och stilla tog man bort amalgam, och ersatte det med andra material.

De svenska läkarna har inte vår sjukdom i sin utbildning
295397Gissningsvis därför att i botten på den ligger just förgiftning, och alla västkulturer har lagt locket på helt avseende gift, förgiftningar, farliga livsmedel och man kränger hur mycket aluminium som helst till hushållen.

Idag räknar man med att 80% av alla amerikanska kvinnor är förgiftade av koppar som de fått av användning av kopparspiraler.

Våra läkare får lära sig att “viktuppgång” beror på att du äter fel och/ eller rör dig för lite, och därför talar de om dieter och motion men det hjälper inte.

Kroppen kommer aldrig släppa fettet ifrån sig så länge som den behöver skydda sig mot gift.

Vi hade en ny medlem som kom in igår, och som just sa att hon hade “aldrig hört talas om” nåt skolan presenterat. Nej, vi måste bli minst 40 000 som spårar våra gifter, får bort dem, bli friska, innan man inte ens kan förneka kopplingen därför att vi blir för många.

Det du kan göra är att öka intaget av citron samt lusläsa avsnitten om avgiftning i skolan.