Fluor klassat som nervgift

Kemiskt fluor har många utsatt för, och “alla” bör rensa ut det. Kemiskt fluor ska inte förväxlas med det naturliga som finns i naturen. Fluor angriper sköldkörteln direkt, och har man problem med den kan detta vara förgiftningsroten.

emmely“Alla” bör fundera igenom sitt liv avseende fluor.

Vad jag kan se känner man inte till detta i Sverige brett utan giftet används fortfarande. Vi kommer gå igenom många andra möjliga källor inne i skolan, och vad man kan göra åt dem.

En läkare talar ut inne i skolan om hur man gör sig kvitt 80% av alla tungmetaller på två, tre veckor, och om nu många har piggnat på sig bara av att vi slår ner inflammationer väntar jag mig ännu fler tjoho då.