fri från utmattning

Ljudbokens sida; “Äntligen fri från utmattning!”

Mbsk tab mitten 300dpi rgb.original

“Äntligen fri från utmattning!”, skriven av Lena Holfve och uppläsare är Petrea K Marklund, producerade i samarbete med Medborgarskolan och Axiell Media AB.

14212726 1312022188822321 4706238090100176141 nBoken har en egen spellista på YouTube.

Kurs 1 finns online men även i bokhandeln, och även som ljudbok, häftad bok, och e-bok om du upplever onlineversionen som svår. Be ditt bibliotek ta hem dem!

Många av oss kan inte läsa alls
Onlinekursen är dyrast, avgiften driver skolan, men det blir aldrig en utgift därför att vi har många grupprabatter, som bara de som går onlinekursen har tillgång till.

umslogoDen som går online versionen får också intressanta och peppande e-brev fortlöpande samt e-boken i kurs 1.

Här är bilder på några av de medverkande, och om du drar med musen över bilderna ser du vem, eller vad.

Smakprovet:

Petrea föreläser också om UMS-metoden!