Är Utmattningsskolan laglig?

Utmattning är inte psykiskt

Det var nån som tog upp med mig att utmattning skulle vara psykiskt, det är vad som sägs också i Sverige, ingen har heller botats, därför fick jag lämna landet för att bli frisk. Jag insjuknade år 2012, friskskrevs i mars 2016, startade UMS i juli det året.

Utmattning är inte psykiskt

Nedan har vi en tidig medlem, som i bild 1 har fått veta att en långvårdsplats kan erbjudas efter 17 års sjukskrivning, bild 2 får gestalta uppsynen då hon fick kläm på hur UMS tänker, bild 3 är då mögel tränger ut ur hennes kropp och bild 4 är i nutid, helt återställd.

Ingen av oss inom UMS lär köpa att ME/CFS, utmattning, etc är “psykiskt”

Det är förgiftningssymtom, jag hade aluminiumförgiftning och parasiter, vaknade en dag förlamad. Sverige sa innan:
-Gå med stavar så fort du kan, och på sjukhuset vi samarbetar med sa de; Sitt still, rör dig inte, du har en svår inflammation i hjärnan.

De tror att vi behöver motionera för att vi flåsar p.g.a. ett rubbat pH-värde.

fri från utmattningUtmattningsskolan fungerar främst för att vi avgiftar brett och skonsamt och häver den inflammation i hjärnan det är frågan om.

Jag har importerat de metoder som gjorde mig frisk, helt sonika, och jag har varit kärnfrisk sen år 2016.

Äntligen fri från utmattning!

Hela världen vet att det är fysiskt, okänt i Sverige, bara där vad jag vet?

Vi är äntligen på väg bort ifrån “det är psykiskt, socialt eller arbetsrelaterat”

Livsavgörande! Utmattningsskolan räddade mitt liv, med start dag 1