15 september 2016, en stor dag i Utmattningsskolan

happy family standing on the hill and watching the fireworksStor dag igår / idag!
Vi har en medlem som har hittat sin förgiftningsrot via håranalys; koppar.

Koppartoxicitet kan yttra sig som:
Virusinfektioner och ett svagare immunförsvar
Depression
Frånvarokänsla
Onaturlig trötthet
Ökad förekomst av fobierwhatismecfs_venn1

Inlärningssvårigheter
Hyperaktivitet
Hjärnan blir överaktiv
Störd nattsömn
Känsla av inre stress, oro
Överemotionell
Känslomässig obalans
Förvirring
Minskad binjure- och sköldkörtelfunktion
Allergier, elallergi
Hudproblem, pigmentsfläckar
Håravfall
Huvudvärk i pannan

Medlemmen har kollat in symtomlistan och säger sig känna igen det mesta.

6e3d6b_8d9bd9eb51e64fb6855a8f79013b7056-jpg_srz_855_469_85_22_0-50_1-20_0-00_jpg_srz
Prognos
Avgiftning är fullt möjlig, men man kan få värk i muskler innan det är klart, och vår medlem har goda chanser att efter den leva ett helt normalt liv på sikt genom att “knäcka” varje bit. Den absolut viktigaste knäcktes idag. Nu har hon nåt handfast att gå på, och får plugga sin förgiftningsrot.
Det visar också hur farlig den svenska inslagna psykiska-sociala-arbetsrelaterade förklaringsmodellen är eftersom man tydligen konstant nonchalerar att det ligger en förgiftning med i sjukdomens tio delar och att det är en fysisk sjukdom.

En sån här förgiftad kvinna kan ha varit sjuk i åratal, tvingats motionera och styrketräna, med en massa koppar i blodet och i hjärnan, som man blir sjukare av, genomgått psykiatriska utredningar, terapier, tuggat starka psykofarmaka, som man blir sjukare av, tvingats arbetsträna, omplacerats på jobbet, blivit utskälld av F-kassan för att hon inte blir frisk, förlorat sitt jobb, bekanta, hobbies, skilsmässa, utförsäkras, hamnat på gatan, tagit livet av sig, och kan ha behandlats som lat eller knäpp, eller både och, av sin omgivning, och Gud vet vad.

Jag har alltså inte frågat just denna medlem men det är ofta så det ser ut.

Våra övriga resultat i skolan