Veta var man står är mycket bra

Adrenal-CocktailHär har vi en mönsterelev som numera har en ledstång att hålla i sig i så långt att hon har kartlagt ett av symtomen.

Den inflammerade hippocampus skickar ut fel signaler och binjuren gör bara vad den felaktigt blir tillsagd.

Den producerar för mycket kortisol och vi blir stressade.

När omgivningen ser oss ser de en “stressad”, och vi upplever oss som “stressade” och det här är nog ett av misstagen man gör i väst.

Man ställer frågan:
– VAD stressar mig?

Jobbet? Gubbe? Ungarna? Man gör det till en social historia.
Som jag ser väst är man helt hysteriska avseende att göra precis allt “socialt”.

Men förhöjt kortisol är enbart ett av nio symtom, och i botten ligger undernäring och inflammationer och de har sin rot i gifter.

Genom att nu sätta in “Hissen” (man får lära sig det i skolan) kan hon nu balansera kortisonet hyfsat, kommer må mycket bättre och kan börja spåra lättare varför hon är sjuk.

Testet ska tas över hela dagen via saliv.

elev