Besök på UMS sjukhus i Indien

När jag var nere på det sjukhus UMS samarbetar med i Indien för två år sedan var de 27 läkare, och nu är de 30, och jag träffade ett par av dem som jag kände igen sen förr.

Jag frågade om de har problem med oss, och jag fick svaret att man haft det mer förr, i början. Jag förklarade att två, tre individer drog ner i kurs 1 avsnitt 1, och när jag upptäckte den våldtäkten på UMS-programmet låste jag in allt material i kurs 3 avsnitt 1.

Det är inget spa…
De menade också på att många i början tycks ha trott att vistelsen där är nån form av massage hela dagarna, och jag bör betona att en del av behandlingarna är jobbiga.

Men det hade också blivit mycket bättre senaste året och jag förklarade att gamlingar som varit nere har en egen grupp där jag släpper in folk som funderar på att åka ner. De visare kan då handleda de nya vilket jag ser sker i gruppen.

Den irländske läkaren till höger har i flera år nu varit helt förundrad över att folk hittar skolan ofta via FB och att vi använder FB som vi gör. Jag har sagt dem att UMS har nog ett 30-tal grupper, jag har inte räknat dem.

De sa mig också att alla, oavsett land i nord-Europa, är synbart helt sönderstressade och jag försökte förklara att F-kassan inte sällan terroriserar folk sönder och samman. Men att de också får veta att de lider av nåt socialt, psykiskt men att fler och fler medlemmar har börjat rapportera att VC börjar tala om att det kanske är en inflammation i hjärnan. Vi vet att det är det därför att annars skulle UMS-programmet inte fungera.

De sa mig också att flera av behandlingarna lyfter upp känslor till ytan och att de flesta ifrån Europa är väldigt, väldigt arga inuti, och jag svarade att det är inte det minsta konstigt! Jag förklarade att mycket inte fungerar; posten, tågen, skolorna, man ska göra allt själv, noll service, osv.

Jag bad dem stå ut med det, och det var inga problem
Ena doktorn hade varit med sin man i Sverige i oktober i Stockholm, och hon hade nog aldrig skådat en så stressad befolkning förr.

Skärpning och respekt!
Vi ombads att bli väsentligt mer noga med hälsoblanketten, se kurs 3 avsnitt 1, för den måste fyllas i och sändas innan man kommer för då kan de börja planera. Varje individ behandlas helt unikt.

Jag berättade att Folkhälsoinstitutet anser att 1,7 miljoner svenskar är mögelförgiftade och att jag har sett i skolan att det ofta är mögel som är en rot, och de nickade instämmande.

Vi är alltså välkomna ett år till, och de vet att vi ofta är vrak och det gör inget alls, och jag kommer åka ner igen inom två år och ska då sitta på sjukhuset och skriva en bok på plats. De har läst “Utmattad” på engelska men jag har stoppat den utgivningen då översättaren aldrig förstod sin roll.

Jag sa inte att det största problemet för de som varit nere, mig själv inkluderad, är nog att vi får problem överlag med den helt omänskliga vården i vårt eget land. Jag tänker på att de är vänligheten personifierade här nere.

Kvinnan som skrev den texten heter Fia Sjölander, och hon vill inte vara anonymt citerad.