AI diagnosticerar

Mögelförgiftad; …snart fyller jag 30..

MögelförgiftadMögelförgiftad

-Snart fyller jag 30 år, och hela livet har runnit förbi utanför fönstret – utan mig.

“…drömmar som aldrig blir uppfyllda. Tankar och mål som inte går att klara av fysiskt. Dagarna blir till år och åren bara går. Snart fyller jag 30 och då har hela livet bara levt förbi utanför fönstret – utan mig. det är sorgligt.

Jag minns inte längre hur det är, att inte lida varje stund. Att inte få svåra bakslag efter aktivitet. jag är beroende av min familj att ta hand om mig och mitt liv. Det syns inte utanpå, jag maskerar det svåra så bra. jag kämpar så hårt för min rätt om ett liv, ett värdigt liv. Jag vet att jag inte är ensam om att lida så här, det gör mig ännu mer ont- att det finns många fler…som jag.

Just denna kvinna har identifierat en av sina rötter, och det är mögel
93% av alla ME-patienter i en USA-studie hade just mögeltoxiner i sig och i kontrollgruppen var det 0%. Man kan i princip dra slutsatsen att det är samma i Sverige.

Vi har flera som nu har piggnat på sig, och Petrea K Marklund är en av dem, och hon är också en av tre som talar ut i boken “Mögelförgiftad” som innehåller ett handlingsprogram hämtat ifrån skolmedicinare i USA främst.

MögelförgiftadMögel som orsak till sjukdom verkar vara i det närmaste helt okänt i Sverige; GS-fackets Peter Lindström har mött många sågverksarbetare som valsat runt i sjukvården i åratal för att kunskapen om trämögel gått förlorad.
Källa

INTERNATIONELLA SYMTOMLISTAN FÖR MÖGEL

1. Andningssvårigheter: känslighet i halsen, andfåddhet, du flåsar för ingenting.

2. Sinus: bihålorna känns trånga, näsan rinner, du känner ett tryck och smärta och har ofta huvudvärk.

3. Psykiska reaktioner: ångest, panik, ”konstiga tankar”, slöhet, depression, dissociation, du hör röster.

4. Matsmältningsproblem: halsbränna, tarm- och matsmältningsbesvär.

5. Synen: du har suddig syn, svårighet att fokusera, kliande ögon, rödsprängda ögon.

6. Hud: klåda, stickningar, domningar, utslag, sår som inte läker.

7. Neurologi: domningar, som elstötar som går ner i benen.

8. Hjärnan: brist på koncentration, oförmåga att utföra uppgifter, minnesproblem, hjärndimma.

9. Kroppen: ledsmärta, muskelstyvhet, muskelsmärta, förlust av styrka, ödem, du fryser hela tiden, förhöjda levervärden.

10. Udda symtom; konstig smak i munnen, vaknar ofta under natten för att kissa, nattsvettningar, tolererar inte mediciner, kemisk känslighet, mat du plötsligt inte tål, hormonobalans, hjärtklappning, sömnlöshet.

Texten publicerades första gången hösten 2016, och just denna medlem är av med sin mögelförgiftning.