Skolans medlemmar snackar sig inte fram

Jag har haft förmånen i mitt liv att få studera manipulatörer i en massa olika sammanhang. Inte minst under min tid som lekmannadomare i Stockholms Tingsrätt, men också privat.

Jag tänker särskilt på en, som jag träffade i tonåren, som använde olika tekniker för att just manipulera sin omgivning och inte sällan via ganska sluga påhitt.

Jag minns också att jag sa runt år 1983:
 – Det blir din död.

Vederbörande dog mycket tidigt i nån trippelcancer
– Tanken är skapande, skrev jag i min bok “Könskriget” – som är en bok som på många sätt handlar om allt styggt kvinnor kan hitta på.

Författaren i videon nedan säger i princip samma sak
Det eller den du tänker på som får din kraft. Det betyder i klartext att om du sitter hemma och räknar ut hur du ska kunna manipulera nån ger du den du tänker på din tid, och din kraft, och själv blir du allt svagare. Om jag varnar en sån 1983 ska vi inte vara förundrade över att det inte blev nån gamling.

Jag hade också förmånen att träffa barndomskamraten som hastigast på nåt barndop för tre, fyra år sedan, vi hade nog inte setts på 10-15 år, och då hade själen lämnat och ögonen var helt tomma. Jag såg att individen var dödsmärkt, och jag undrade hur ska det här gå… blir det nån pension???

Personen i fråga levde hela sitt liv genom att skjuta fram saker
Redan på lekis kunde omgivningen höra älsklingsuttrycket:
 – Det ska jag göra när jag blir pensionär!

Det blev två dagars pension, och sen x antal månader som skottspole in och ut på Karro. Jag tror inte att jag ljuger om jag säger att 95% av människans totala livstid användes till att prata om vad som skulle utföras sen, och manipulera, samt hålla koll på att folk verkligen hade manipulerats…

Det finns fler än en i riket som burit upp pratkulturen, och den är inte satt i sten. På sikt lär väl alla bli trötta på den eftersom den aldrig leder till något alls.

I skolan handlar vi
Människor förundras över hur än den ena och än den andra blir frisk via UMS-programmet, och ett skäl är att få, för att säga ingen, använder sin kraft enbart för att manipulera andra.

För nåt halvår sen läste jag igenom en massa texter ute på nätet och i FB-grupper som tangerar det Utmattningsskolan sysslar med, och det var inte sällan just manipulationer man höll på med och på olika nivåer. Allt ifrån manipulationer av hela kroppen till att manipulera varandra.

Hur skulle man kunna manipulera kroppen t.ex. bäst för att få den att hålla tyst
Vi kan ta ett exempel; du har panikattacker. I det läget letar många efter manipulationsmedel för att stävja dem, och helst ett piller. Nån annan går i terapi, eller kör både och, men panikattacker är leverns språk. Den talar om att den behöver din hjälp, klarar inte jobbet längre.

Artikeln fortsätter under videon:

Häromdagen lyssnade jag på en amerikan, som använde mycket sprit och droger för några år sedan men la av tvärt över en natt, och han började i terapi. Vartefter månaderna gick blev hans panikattacker klart bättre och försvann sen. Han är själv helt övertygad om att det var pratterapin som botade hans panikattacker och ångesten försvann också på grund av den.

I väst kopplar man inte sambandet; slutade med gifter blev av med ångesten
I skolan har vi många som inte ens kan dricka sprit på vanligt sätt t.ex. Går bara inte, och det är de som är riktigt ordentligt förgiftade inte minst av miljögifter. En medlem berättade att en finsk läkare frågat om hon kan dricka sprit, och hon sa nej.
– Det är ett av symtomen, svarade han.

Eftersom det är ett handlingsprogram är folk upptagna

Utmattningsskolan är inget pratprogram

Man kan inte snacka omkull parsiter t.ex. Hur skicklig man än kan vara på att manipulera funkar inte det på virus, parasiter, tungmetallsförgiftningar, twar, borrelia och allt vad det nu är vi har hittat i medlemmar.

Step up to your power with the dynamic teachings of Naazir El Neter Ra of founding professor and CEO visionary of Hidden Power University and New Dawn Transformation Community.