Är Utmattningsskolan laglig?

“Rakt in i väggen” intervjuade UMS grundare Lena Holfve år 2018

Intervjuade UMS grundare Lena HolfvePublicerat: 22 aug 2018 ang intervjun med UMS grundare Lena Holfve

Nyligen ringde Alexander Eriksson, som driver en site på nätet om utmattning och han skriver:

Lena Holfve driver något som heter utmattningsskolan. Det är en webbkurs i nio avsnitt, som ska hjälpa dig att tillfriskna från utmattning. Det var efter en resa till Indien som hon fick ett helt nytt sätt att se på utmattning och dess orsaker. Hon är i grunden författare och några av hennes senaste böcker summerar en stor del av dagens samtalsämne, vilka är  ”Utmattad – Fri från hjärndimma” och boken ”Mögelförgiftad”.

Böckerna köps snabbast och billigast via Immun.se som vi samarbetar med.

2 januari 2023:

fri från utmattningInte långt efter denna intervju stängde jag av sökmotorerna mot skolan, och jag la oss i dvala. Detta för att invänta resultaten, och hösten 2022 producerades boken “Äntligen fri från utmattning!”, och vi kan med säkerhet säga att metoden fungerar brett.

Pilotgruppen startade den 27 juli 2016, och sex år senare är vi där jag hoppades från dag 1 att vi skulle hamna; Metoden hjälpte inte bara mig fullt ut, den fungerar kollektivt.

Jag får frågor om min “stängning” ibland, men det är självklart att vi måste invänta att människor dels blir friska, men också förblir friska, innan vi påstår; Det fungerar!

Smakprov-Antligen-fri-fran-utmattning

Utmattning ska ses som ett larm som går, säger doktorn i filmen: