Höga kaliciumnivåer

Varför, och hur, startade Utmattningsskolan år 2016?

Utmattningsskolan skapades av en slump

Jag hade själv varit sjukskriven för “utmattningssyndrom”, och den ansågs bero på arbetsrelaterad stress.

Eftersom jag mådde pyton hivade jag iväg tre bolag, fem IT-tjänster, fem medarbetare i rekordfart, och mådde inte ett dugg bättre.

Min handläggare på F-kassan var hörbart full, ljög om att jag hade kallats till ett möte per telefon men inte kommit och han kastade därför ut mig ur systemet.

Innan dess var det konstant problem med läkarintyget av typen:
– Doktorn har fyllt i med svart penna, det ska vara blå, gör om gör rätt, och när det var fixat dög inte det heller.

Jag tog ut en tidig pension, överklagade utslängningen med motiveringen att F-kassan kallar aldrig nån per telefon till möten. Dessa kallelser går alltid ut skriftligt, och diarieförs, och dagen före förhandlingen gav sig F-kassan, backade och betalade ut sex månader retroaktiv ersättning.

Via Indien, där jag fick tag på rätt kompetens, förstod jag att jag hade en aluminiumförgiftning, som många av oss har, och lite senare hittades även parasiter varför man kan påstå nu i efterhand att min egen slakt av alla jobb skedde helt i onödan.

Men sjukhuset bryr sig inte om vad som har förgiftat

De talar aldrig om det utan koncentrerar sig på organet som är satt ur spel. Det är alltså inte viktigt för dem om det är koppar, aluminium eller mögel.

UMS kan inte använda samma metoder som de gör, de kräver läkares närvaro, utan vi avgiftar samtliga organ brett och bygger immunförsvar samtidigt.

Om det hade varit “stress” hade jag förmodligen blivit ännu sjukare, än vad jag redan var, bara av F-kassans hantering.

Jag hade först en normal handläggare, och som byttes ut mot den berusade mannen, och efter min överklagan fick jag en normal handläggare igen. Jag kan aldrig bevisa det, men min känsla är bestående att den berusade mannens enda uppgift var att försöka bli av med mig ur systemet till varje pris.

Bland annat ringde han och krävde att jag talade med honom, då jag inte kunde tala alls, på grund av stora operationer i bihålorna, och han “vann” också eftersom jag tog ut en tidig pension. Det påstås vara vanligt, och det förlorar man många tusen om året på, livet ut.

När jag hade piggnat på mig, friskskrevs 1 mars -16, kom jag att läsa några forskningstexter om “utmattning” och jag blev väldigt arg eftersom jag via dem förstod att ingen, inte en enda, i Sverige hade blivit frisk och återställd. Jag började sätta mig in i frågan, och tog mig för pannan.

Skulle jag vara ensam svensk medborgare om att ha överlevt?

Jag började rota i saken, skrev en artikel i min gamla välbesökta blogg, som nu är stängd, och den artikeln delades av tiotusentals dag efter dag. Det ledde till att jag öppnade den FB-grupp som kallades för “Den stora skolgården”, där vi snabbt blev 3000 individer.

Det strömmade initialt in  cirka trehundra sjuka, och vi började samtala om saken, och jag förklarade hur jag såg på “utmattning” och ett gäng var redo att testa min väg – de hade inte mycket till val. Några hade varit sjukskrivna i femton år, och blev bara sämre och sämre, och en av de som berättat sin historia är Petrea K Marklund.

GS-fackets Peter Lindström har mött många sågverksarbetare som valsat runt i sjukvården i åratal för att kunskapen om trämögel gått förlorad. Läs mer

Men det är inte bara mögel som ligger bakom “utmattning”

Vi avgiftar brett och bygger immunförsvar, och vi använder oss av labb i Tyskland och USA och i kurs 3 kan man koppla upp sig mot läkarna på ett sjukhus i Indien och få individuell hjälp och de som kan / har råd kan även åka ner.

Det har ett trettiotal av skolans medlemmar också gjort men man får samma resultat – men det tar längre tid – om man följer UMS-programmet hemifrån.

Det mesta vi använder är gratis, exempelvis face reading, som säger “allt” för ett tränat öga.

Grått hår och rynkor = ålder, hos oss

Nej, det har mycket mer med gifter att göra än ålder, och det ser vi på medlemmens före och efterbild. Hon har fått tillbaka sin hårfärg, det glänser om håret, samt att “leverrynkan”, två hack mellan ögonen, har börjat ge med sig liksom den svullnad som alltid finns i botten.

När vi startade hade vi bara min historia

Nu börjar vi få väldigt mångas historier, och jag har börjat skriva böcker om saken.

Först ut var “Utmattad – fri från hjändimma” och nästa hette “Sömnlös” och därefter kom  “Mögelförgiftad” samt “Parasitfri” och jag ska skriva nästa nere på sjukhuset.

UtmattningsskolanHela skolans utbildning kommer jag att säkra bokvägen, eftersom vi vet att UMS-metoden fungerar, och jag räknar med att ha allt mellan bokpärmar år 2025.

Vi har producerat en bok som innehåller före- och efterbilder, därför att det är enklare att visa en sån för en förvirrad sjuk, än att med ord förklara att du kommer att förändras radikalt!

Men man måste börja med att slå ner inflammationer i hjärnan, och det gör vi i kurs 1, och när de är borta är det dags att ägna sig åt UMS-utbildningen.

Engelska versioner

Jag har börjat låta översätta en del av materialet till engelska därför att det är min erfarenhet att omvärlden kan ibland sätta press på Sverige, som gärna vill vara  den humanitära stormakten.

År 2022 kom man också på i riket, vad alla andra har vetat i tiotals år, att mögel i ett hus kan förgifta en hel familj eller hela hyreshusets invånare.

Det som återstår nu är att sätta tungmetallerna på kartan.

Boupplysningen har släppt mögelinformationen, men många utmattningsgrupper på FB vägrar att förmedla den typen av information. De har bestämt sig för att symtomet är morsans, samhällets eller arbetsgivarens fel?

De tänker som nazisterna gjorde, är min reflexion

I min värld är det mer än skumt  när “ledare”  inte vill se de sjuka friska; det är bland det roligaste jag vet:

2 kommentarer till “Varför, och hur, startade Utmattningsskolan år 2016?”