1+1=2 – ADHD inte så “psykiskt” det heller

Läkaren, som hittade på ADHD

Denne erkände att det var just påhitt, och det har fått andra att tänka till; The Scam of Psychiatry, ADHD, Bipolar, Chemical Imbalance.

ADHD anses vara näringsbrist

Alla som går i UMS, och som har börjat leta efter sina sjukdomsrötter, hittar i allmänhet dem i kurs 3.

Det kan vara virus, bakterier, enorma obalanser, ofta näringsbrister på grund av läckande tarm, parasiter, mögel, koppar- uranförgiftning, osv.

Till höger har en radat upp allt det var fel på
Den officiella diagnosen är då “psykisk ohälsa” / utmattningssyndrom.
När de som har hittat orsakerna, vi sänder tester till labb utomlands, och de sen meddelar sina vårdcentraler och läkare möts de oftast av en stor nyfikenhet men också av attityden;
– Mögel?!? Men, men hade du inte en svår barndom, i alla fall???

Inte ens schizofreni anses vara “psykiskt” idag

Jag lyssnade på en mamma, som var rasande, för tio år sedan. Ett av hennes barn hade fått diagnosen “ADHD” och skulle nu bli apoteksknarkare.

Mamman hade läst utredningen och den innehöll fem, sex grava lögner
Flickan, som ville bli apoteksknarkare, hade sagt bland annat att hon hade fått stödundervisning på grund av stora, stora koncentrationssvårigheter redan i mellanstadiet. Hon hade dessutom manipulerat så duktigt att utredaren lät bli att intervjua familjen.
– Lögn och förbannad dikt, sa mamman, för den stödundervisningen fick hon därför att hon hade varit borta mycket på grund av tre operationer!

Nu talade jag med denna min väninna häromdagen, och dottern hade inte ADHD längre – för nu har hon bytt psykolog –  och den nya hävdar att det är PTSD. Jag själv har sett tjejen, och kan svära på att hon är tungmetallförgiftad.

Sjukt mycket pengar – därför matas vi med piller

Folk kan bli nått så vanvettigt rasande om man säger att ADHD i botten är näringsbrist. Man botar ADHD med näring… Man ger dem ofta Ritalina, dvs. knark.

Näringsbristen är okänd i Sverige

Knark botar inte…

Amerikanska läkares syn på saken, och sen följer två filmer hur en svensk läkare ser på det hela:

Så här säger en svensk: