hqdefault 24

Vi brukar meddela sen år 2016 när det är solstormar och frekvenshöjningar

Vi har numera, sen något år, en spellista på YouTube ang solar minimum, solstormar, frekvenshöjningar samt den wobblande månen.

Vi vet sen år 2016-17 att sjuka ofta påverkas av dem varför vi har koll via denna spellista på YouTube:

Tidigare publicerat 14 december 2017:

Under 2017 hade vi en pärs i slutet av februari, och en rätt lång och seg runt den 21 augusti då många i skolan meddelade att de däckade i samband med solstormarna. Jag har lagt in en video, som nummer två, som är en dokumentär, och som BBC har gjort där de hämtat mycket material ifrån NASA, för den som vill tränga in i ämnet.

Vi har haft en omröstning i skolan, och 100% av medlemmarna vill att jag meddelar när det hettar till, och det brukar jag göra men känsliga bör ha koll själva. I vår FB-grupp “Stora skolgården” kan du trycka på ämnet SOLSTORMAR där du har mer info.

Indisk press brukar ha informationen på förstasidan, under guldpriset, och all världens media meddelar men inte vår press.

Det har lett till att absolut ingen i skolan kände till hur människan, och speciellt sjuka, reagerar.

Vanliga reaktioner är sömnlöshet, yrsel, värk och huvudvärk, och en känsla av overklighet, och man kan mildra det hela genom att dricka mycket vatten samt hålla sig inomhus, och helst i betonghus.

Kan bli kraftiga reaktioner
Flera medlemmar som normalt sett hade sökt sig till akuten har sluppit den resan när de satt sig in i det här. Numera förstår de som pluggat precis allt, och de kan hantera det, samt förebygga reaktioner och lider väsentligt mindre.

Vad jag förstår brukar man öka på antidepressionsmedicinerna för de som åker in och de lär inte bita mot solstormarna.

Eftersom vi lever i en extrem egokultur tar man annars för givet att man gjort nåt fel, ätit nåt fel eller på annat sätt gjort något fel, och avseende solstormarna och magnetfälten kan vi inte styra eller kontrollera dem.

Mycket känsliga personer kan skaffa sig en blypåse och ha på huvudet därför att magnetstrålar kan inte ta sig igenom och ens redan inflammerade hjärna slipper då denna extra belastning.

Klicka så blir bilden stor

Håll koll, lär dig mer om solstormar

Den tredje videon nedan kan man klicka upp, och prenumerera på den kanalen, därför att den är rätt duktig på att hålla koll.

www.spaceweather.com är en annan site som brukar ha järnkoll.

Geomagnetic storms may influence risk of stroke – Reuters

Solar Storms and You: Human Impacts – IMAGE Science Center – NASA

Carlini Institute – How Solar Flares Are Affecing Us

Alerts, Watches and Warnings | NOAA / NWS Space Weather …