Är du utmattad av mögel?

Jag har påbörjat UMS första bok om möjliga förgiftningsrötter, och den största är mögel
Man har sett i studier i USA att 96% av alla med ME hade mögel i systemet och i kontrollgruppen var det 0%. Vi har också flera i skolan som haft mögel som rot, och en av dem kommer tala ut i boken. Hon är numera åter i jobb 25% efter mer än 15 års sjukskrivning och hon är avgiftad med indiska metoder.

Jag söker nu efter fler som haft mögel och som botats; hur och var?
Kontakta gärna mig på kontoret@utmattningsskolan.se

Detta är en internationell symtomlista
Minskad förmåga att koncentrera dig (hjärndimma), depression, magont, värk, personlighetsförändringar, humörsvängningar, ökad ångest och panikreaktioner , letargi och apati, aggression, nedsatt närminne, (hjärndimma), oro, blödande tandkött, blödningar i hjärnan, blödningstendens, blod som inte koagulerar, dimsyn och synrubbningar, benmärgsstörningar, brännande känsla i munnen, bröstsmärta, kronisk trötthet, återkommande infektioner och influensakänslor, minskade sensorisk skärpa, koma, förvirring, hosta, krypningar i huden, skador på hjärtat, diarré, andningssvårigheter, koncentrationssvårigheter, ökad tendens till alkohol, socker och cigarettberoende , långsammare reflexer och svårare att tala, desorientering, yrsel, dåsighet, ögonskador, ögoninflammation, feber, håravfall, hallucinationer, huvudvärk, hörselnedsättning, inflammation i hjärtat, inre blödningar, nedsatt immunförsvar, oregelbundna hjärtslag, kliande näsa, gulsot, ledvärk, stelhet i leder, minskad sexlust, leversjukdomar, lågt blodtryck, minnesförlust och minnesproblem, muskelsmärta, illamående, näsblod, domningar, lungödem, röda ögon, rinnande näsa, anfall, skakningar, försämrade reflexer, halsont, stickningar, darrningar, kräkningar, kräkas blod, svaghet, viktminskning, väsande andning och stressat beteende.

Den svenska symtomlistan är väsentligt kortare och känns avkapad
Man har petat ut sånt som humörsvängningar, aggressivitet, apati, personlighetsförändring, ökad ångest osv. och det beror med stor sannolikhet på att de mögelskadade ska in i den psykiatriska vården. Psykofarmaka kan dock aldrig bota mögel men det finns lösningar och bot utomlands, och skolan tar nu hem även den kunskapen.

Det räcker med att ta oss till Finland denna gång som har kliniker för de som insjuknat i så kallade sjuka hus.
Hela världen vet att det finns mögelsjukdomar men det tycks vara rätt okänt i Sverige ungefär som det är med parasiter. De finns inte heller; bara i alla andra länder…

Bokus t.ex. har vår första bok; Utmattad – Bli fri från hjärndimma!   Boken om mögel är planerad att ges ut före jul.

2 kommentarer till “Är du utmattad av mögel?”

1. Vi samarbetar med ett sjukhus och det kräv att man gått kurs 1-4 i Utmattningsskolan för vi grundar inför dem, man får en avsevärt bättre effekt.

2. Hej Jag skulle väldigt gärna få info om den indiska metoden. Har du det?
    Mvh
    Eva Lundborg