Vi fyller 1 år idag, och vi ska börja planera för vår egen nedläggning

klicka

Utmattningsskolan fyller år idag, och det har varit ett fantastiskt roligt år med lyckade resultat.

Ett inslag den 25/7-17 i självaste SvT vittnar om skolans dödlighet.

Vi kommer bara att verka den tid som behövs för att vända skutan hur “utmattade” hanteras.

Det som står på agendan just nu är att kurserna ska ut i bokform. Vid min sida har jag Charlotta Rexmark, som driver Överlevnadsguiden, och som kommer att fungera bland annat som redaktör.

Vi ska också börja skriva antologier med start i slutet av september

Klicka

I dem ska medlemmar som har blivit friska berätta vad de led av, och hur de fick bukt på problemet.

Det kommer att bli titlar av typen;

“Det var mögelskadade vi var!”

“Uranförgiftning kan inte arbetstränas bort!”

“Motion biter inte på manganförgiftning!”

“Utförsäkring botar inte kopparförgiftning!”

Vi har hunnit bli 2662 individer på stora skolgården
Totalt sett har vi cirka fyrtio helt olika skolgårdar, och 35 administratörer. Men på den stora “bara” fem admin, och jag är djupt tacksam för deras existens.

Vi har blockat 25 individer under detta år, och vi kallar dem för troll
Jag själv har inga större problem att hantera illasinnade men många upplever det som knepigt, och blir stressade av dem. Jag har därför släppt en ny kurs i förrgår, och som ska göra attackerade mycket säkrare, och testläsare säger att den är mycket bra.

Handlingsprogram mot socio-psykopater & narcisister – 59 kr
Vad som sägs i Sverige överensstämmer inte riktigt med vad man anser utomlands, och Utmattningsskolan tar nu hem även den kunskapen.

Denna kurs har samma röda tråd som alla Utmattningsskolans kurser; vi identifierar, analyserar var problemet finns och stoppar inflödet, och därefter avgiftar vi och bygger immunförsvar.

Den principen kan användas också avseende människor som skadar oss på samma sätt som en aluminiumförgiftning gör det. Kursen är ett handlingsprogram. Läs mer

Ett svar på ”Vi fyller 1 år idag, och vi ska börja planera för vår egen nedläggning”

1. AIN`T SHE ( LENA H. ) LOVELY !

Från samma 33`a i Plast, utgiven då det begav sig med LP i Vinyl ( tebax ?)

Ett UNDER till KLASSIKER ( LP`n ) likaså SKOLAN !!

Att ” Äta al`a Lena ” å helst inte Allena. Svenska , va !!