Ett genombrott; en läkare tar sig an problemet!

Utmattningsskolan verkar för att avskaffa sig själv
Det kan vi i princip samma dag som alla läkare letar efter gifter och kraftiga obalanser samt t.ex. läckande tarmar och inflammationer i hippocampus, och omhändertar problemen med framgång.

Den 1:a juli 2017 rapporterade en medlem att ansvarig läkare har klivit i löparskorna
Doktorn ger sig på patientens cadiumförgiftning, och det är inte helt säkert att doktorn ens “får” det därför att de är bakbundna och ska följa Socialstyrelsens riktlinjer.

Jag som leder Utmattningsskolan, så länge som den behövs, är i botten författare, och jag gör som jag vill. Vi har 2600 medlemmar på Utmattningsskolans “skolgård” (en FB-grupp), och de gör också som de vill. Det “alla” gör är att de härmar min egen framgångsrika behandling jag fick i Indien mot “utmattning”. (Jag var aluminiumförgiftad, och hade parasiter.)

Utmattningsskolan är en utbildning, därför att vi tvingas att bli vår egen doktor, och de som pluggar som de ska kan utan minsta tvekan tituleras “utmattningsexpert” på sikt. För att man ska orka plugga börjar vi med att slå ner all hjärndimma vars rot är inflammationer.

Få som får uppleva en avgiftande läkare här och nu
Vi ska ur denna mardrömslika situation som nästan “alla” befinner sig i nämligen att VC “hittar inget” och då är det “psykiskt”.

Varför “hittar” Utmattningsskolan?
Dels går vi på symtomlistor, som finns utomlands, där det beskrivs  rätt exakt hur man “blir” av olika tungmetallförgiftningar eller obalanser, och dels skickar många biologiskt material till labb i USA, och några har sänt blod till Tyskland.

Sverige behöver två saker
Moderna verktyg avseende provtagningar, och läkare som kliver in då de ser att deras patient är förgiftad.