Ännu en som börjar känna sig frisk

Eller, de är egentligen två, för medlemmens partner är med på resan, och båda mår klart mycket bättre.

Det har sagts mig att det går rykten om att Utmattningsskolan egentligen är nån form av resebyrå, som säljer resor till Indien, och så är det inte.

Vi samarbetar med indiska experter på förgiftningar, och de som har råd kan åka ner, och de som inte har råd får hjälp ändå vilket många har talat ut om. Kvinnan till höger som uttalar sig har inte varit i Indien. Men hon har via skolan tagit hem indiska metoder till sitt hem.

Skälet till att vi gör det beror på att jag själv blev botad i Indien, och skolan är ett enda härmande av denna min bot. Jag började testa förra sommaren om fler kunde bli friska med samma metoder, och numera vet vi att det är så.

Om ett par makar insjuknar bör man utreda sitt dricksvatten, och näst efter det mögel
Många som kommer till skolan surfar runt och letar “avgiftning” men en läckande båt måste i första hand tätas innan det ens är lönt att ösa den. Det kommer annars bara in mer och mer…  och har man uran t.ex. i sitt dricksvatten måste det elimineras först.

Vi lägger ner ett omfattande jobb i skolan på att hitta förgiftningsrötter
Den paletten är bred och vi har allt ifrån uran-bly-arsenik-tenn-koppar-kvicksilverförgiftningar till aparta virus som rotorsak och de flesta hittar sin i kurs 3-4. När man vet varför man är sjuk är det oändligt mycket lättare att åtgärda det. Jag själv hade aluminiumförgiftning och parasiter.

Många tror att deras vatten är okej därför att man testar inte t.ex. uran. I skolan är uranförgiftningen den vanligaste förekommande.

Uppsala Vatten mörkade uran i dricksvattnet – Aktuell Hållbarhet