Utmattningskolans krig mot den humanistiska stormakten Sverige

Krigstrummorna börjar mullra varnande.

Vi har haft bra resultat redan från starten 27 juli 2016 men nu börjar vi få återställda.

Efter sommaren ska vi börja samla ihop oss, och se om vi  kan skriva antologier, och det blir ett kapitel var, med titlar som:

“Det var kopparförgiftad jag var!”

“Otjänligt dricksvatten!”

“Uran i hjärnan!”

Nu utförsäkras “utmattade”
Regeringen har beställt “hårdare bedömningar” av Försäkringskassan, och de i sin tur tjatar på sjuka människor att de måste bli friska.

Helt absurt.

Vi ska alltså ha svårt förgiftade människor med hjärndimma som hemlösa på gatorna?

De kan inte bli friska
Terapier, gruppmöten, psykofarmaka med mera biter inte på t.ex. uranförgiftning. Är man kopparförgiftad är man så stressad att man knappt kan sitta still. Många kan inte ens sova – än mindre fungera. Hjärnan gillar inte tungmetaller.

Forskare i Sverige har slagit fast att ingen har botats där.

Läkarna är bakbundna
De har inte ens vår sjukdom i sin utbildning, och de måste följa Socialstyrelsens rekommendationer.

Vi fortsätter att piggna på oss ett par månader till; men förr eller senare utlyser vi en krigsförklaring;

Utmattningsskolan mot Sverige.

Ett krig på liv och död.