Vi kopplar ett stort läkarteam till Utmattningsskolan via Skype i slutet av mars

De medlemmar som är klara med kurs 3, och börjar i kurs 4, kommer att få tillgång till 20 läkare  i Indien.

Vi har en medlem som redan har varit hos dem, och en på väg ner nu snart. Jag själv har utrett alla deras tre anläggningar samt besökt deras medicinfabrik.

Under ett intensivt dygn hann jag med att intervjua matbiträden, läkare, båtförare, med flera så långt att jag kollade hur länge de har arbetat där.

Receptionisten hade börjat för 27 år sedan, och merparten verkar ha jobbat där i 12-17 år
Bästa sättet att utreda en skola, eller ett bolag, är faktiskt att ta reda på hur ofta folk säger upp sig, och de tycks sakna personalomsättning helt. Samtliga anläggningar ägs av fem bröder som driver detta med passion, och att det finns en stark ägarpassion i botten är syn- och hörbart.

Det borgar för att det är ett funktionellt team att de saknar personalomsättning
Kurs 1-4 är en bred avgiftning, och i kurs 3 gör de som kan en analys, som vi skickar till USA, och de som inte vill det kan gå bakvägen och spåra vad deras förgiftningar består av via symtomlistor.

När det är klart är det dags för den som vill att skaffa sig en egen avgiftningsdoktor, och som har försetts med provresultat och ens egenskrivna symtomlista. Man får en tid och rings upp via Skype, samtalet bandas, och medlemmen får ljudfilen. Vi har många med dåligt närminne, och som behöver den enkla hjälpen.

Doktorn i bergen är till för dem som vill ner då det är extremt hett vid havet
Det kan skilja 10-15 grader, och det blir aldrig superhett uppe i bergen, och nere vid kusten är det behagliga temperaturer mellan den 1 september och 1 mars.

De som inte har råd att ta sig till Indien kan ta sig fram mycket långt via det upplägg som vi startar upp i slutet av mars. I november 2017 har vi ett gäng som vill och kan åka ner, och vi har 15% grupprabatt. De som har råd kan starta sin behandling redan hemma via läkarnas rådgivning, och så snart man orkar jobba igen öppnas också möjligheten att åka ner.

De flesta som testat sig redan är förgiftade av uran
Andra av koppar, tenn, mangan, etc och ett gäng är skadade av mögel, och vi kan i skolan ta reda på vad man är förgiftad av men aldrig var giftet sitter. Lungorna? Levern? Blodet? Men det kan läkarna.

Jag är djupt tacksam
Mitt mål är att alla skolans medlemmar ska bli antingen helt friska och återställda, och det blir man då giftet är ute, eller friskare.

Vi har redan ett stort gäng som inte har kunnat läsa på flera år och som nu kan det. Vi har medlemmar som har varit sjukskrivna i 12 år och som nu kan arbeta 75%. Chansen att uppnå skolans mål ökar väsentligt med denna enorma förstärkning därför att skolan massutbildar brett och kollektivt, och läkarna går in på individnivå.

De är alla Ayurvedaläkare
Dvs. samma typ av läkare som gjorde mig frisk, och skolan är nu bara det; ett enda långt härmande av min egen framgångsrika behandling, och mitt tillfrisknande, och ett experiment som har fallit mer än väl ut.

Jag själv var aluminiumförgiftad och hade parasiter, och fick som alla andra diagnosen “utmattningssyndrom”.

Medlemmar talar ut om resultaten

Svenska läkares syn på skolan