Idag fyller Utmattningsskolan sju månader

Den senaste månaden har det gått iväg 199 kurser, och detta är en non-profittjänst, men skolan måste dra in sina egna administrations och IT-kostnader, och det är första månaden vi inte gör det.

Men det beror nog främst på att det är februari
Det är också så och SKA vara på det sättet att medlemmarna håller på med en kurs väldigt länge, och ibland i flera månader.

Annars går det som det ska; medlemmarna piggnar på sig
Vi har flera som har friskförklarat sig helt, och andra vet numera varför de är sjuka och de har hittat sin förgiftningsrot.
Den vanligaste är nog uranförgiftning, och det lär nog visa sig att parasiter är en stor orsak. Vi har ett handlingsprogram mot parasiter.

Jag befinner mig just nu i Indien
Om fyra dagar ska jag besöka “vårt” sjukhus ett dygn, och det ser jag fram emot. Den indiska läkekonsten kommer att slå igenom i väst mycket brett därför att de levererar och folk blir just friska.

I väst är den tredje vanligaste dödsorsaken läkemedelsförgiftningar så det säger sig självt.