– Skäms Sverige, skäms!

Det den unga kvinnan, och en av våra sjukaste medlemmar, skriver är rent vansinne.

Det hon skriver egentligen är att en databas på Internet, med en skola som är skriven av en, i och för sig, kunnig författare, och några “skolgårdar” på Facebook, har hjälpt henne.

Vi har världens dyraste sjukvård!

I dagarna har Socialstyrelsen klämt ur sig att folk med ångest och depressioner ska inte prata men  äta psykofarmaka, och ångest är leverns språk. Vi har mängder med medlemmar som har blivit av med sin, eller minskat den radikalt, via skolans handlingsprogram som är en enda lång avgiftning från dag 1.

Det är ett kvalificerat bedrägeri som pågått
Jag stötte på en KBT-terapeuth från Sverige här i Indien där jag befinner mig igen just nu. Hon var här för att köpa sex av 25 år yngre män, som saknar ambitioner för annat än att vara gigolos åt rika kvinnor från Europa. Som alla andra sexköpare lever hon dubbelliv eftersom hon hemma i Sverige jobbar med “etiska frågor”. Det gör hon inte i Indien, kan jag upplysa om.

Människan medgav att “vi vet att utmattning inte finns”, och ändå står en sån på och fakturerar myndigheter 900-1500:- i timmen för att prata och prata och prata… Det ser jag som en ren kriminalitet.

Parasiter, svamp, mögel etc kan man inte heller prata omkull.

Våra egna forskare har redan slagit fast att ingen har botats
Inte en enda människa har botats från “utmattning” och jag tror att jag är den enda svesnka medborgaren som är det.
Jag fick min vård i Indien. Jag hade parasiter och en aluminiumförgiftning.

Vi har en del medlemmar på god väg i skolan också, och vi fyller sju månader den 27:e.

Klicka på bilden