Vi utbildar en helt ny yrkesgrupp

Klicka på biden

Många i skolan är less i hjärtat, bland annat för att de inte orkar arbeta, och jobbar man inte i Sverige finns man inte.

Men jag säger ofta att de ska plugga, och det hårt också, sängliggandes om så är. Dels måste de studera, och lära sig väldigt mycket, för att ta sig ut ur sjukdomen och dels skapar de sig ett framtida jobb.

Det är så med sjukdomen att man måste bli sin egen läkare därför att den inte är med alls i läkarnas utbildning.

Men igår rapporterade en medlem att en läkare sagt till hennes man att bota sig med en kombination av ingefära och citron.

Klicka på bilden

Det finns också en stor medvetenhet om just dricksvattnet bland medlemmarna, och Utmattningsskolans medlemmar är nog de som har flest privata reningsverk per capita i hela Sverige.

Man lär sig att söka internationellt
Avseende vår sjukdom finns ingen bot alls i Sverige så vill man bli frisk måste man söka sig utanför vårt språkområde.

En del klarar det galant, och andra får trassla med Googles översättningsverktyg.

Giftmedvetenheten är hög
Det är sjävklart eftersom medlemmar hittar uran, koppar, arsenik, tenn, osv i sina system då de testar sig.

De flesta upplever mediaskillnader
Det är bara AB som skrivit om den nya katastrofen i Japan, och de anser att strålningen är hög. Utländsk press anser att en reaktor har ramlat i havet.

Alla över kurs 4 vet att det mesta är botbart
Aluminium, som hittats i vårt regnvatten, är kanske det enklaste att sanera, och jag är nog inte helt fel ute då jag säger att uransanerare kommer det att behövas längre fram. Vi har rätt gott om uranförgiftade, och som vet av egen erfarenhet hur sjuk man blir av uran.

Klicka på bilden

Mycket glada också
De förstår själva att det inte är så att de är psykiskt sjuka.

Hjärndimman man får av t.ex. tungmetaller har inget med ens psyke att göra. Den är hjärnans fysiska reaktion då den marineras i gifter.