Vi utbildar just nu tungmetallexperter

Klicka så kommer du till artikeln ifrån 2012

Vi har gott om förgiftade i utmattningsskolan.se så det är möjligt att den omskrivna politikern “har rätt”.

Tiden är den bästa domaren
Jag tror inte att vi haft nån än som inte är förgiftad om inte annat så av mögel.

Det som i riket kallas för “utmattad” eller “deprimerad” eller “psykiskt sjuk”.

Få tungetaller man inte kan få ut helt men berylliumförgiftning är en av dem, och vi ha två medlemmar som är förgiftade av det.

Utredning pågår just nu vad Asien kan göra
Väst säger; obotligt! Byt lungor! Men Asien har tydligen en lösning; som vi nu kollar upp. Övriga kommer vi att klara, och Sofia var först ut som frisk.

Skolan har en tungmetallgrupp, en koppargrupp och en urangrupp i nuläget, och hela skolan är en enda avgiftning av just tungmetaller samt en förgiftningsutbildning.

“Utmattning” är inte psykiskt eller socialt utan en mycket fysisk historia.

Om man har en uranstapel, som slår i taket eller nästan slår i taket, mår man inte tipp-topp direkt. Immunförsvaret pajar lätt, man kan inte sova, får dimsyn och alla andra tecken på förgiftning.

Dessutom får man hjärndimma så man kan inte ens försvara sig
Man ska akta sig för att tro att den fascism vi ser sprida sig inom hela den offentliga sektorn är “politik” för fascism är ett ekonomiskt system.

I det systemet undanröjer man sjuka, gamla, handikappade, och därför är det “logiskt” att man nu drar in assistentstöd, tvingar superförgiftade människor att arbeta, svälter ihjäl pensionärer, och så vidare – tills man kräks.

Och vår regim är riktigt, riktigt läskig för den trummar ut att det hela är “psykiskt”, och sen blir man utskälld för att man inte blir frisk nångång, och det är en av skolans viktigaste uppgifter att trumma åt det andra hållet; en uranstapel som går i taket är inte “psykiskt” och den går att åtgärda. Gör vi också, hela dagarna!

2017 kommer vi att bli många, många fler som har piggnat på oss, och kompetensnivån lär rusa i höjden för här pluggas det!

God Jul!
Lena

Klicka på bilden så kommer du till artikeln

Sweden; fascism in slow motion