Dödandet av B-celler är lösningen?

Klicka på bilden så kommer du till artikeln

Via en klinik i Norge kan den som bekostar en behandling själv få cancermedicinen Rituximab och en individ har nu talat ut om att han blev frisk. Medicinen dödar tydligen B-celler. De vita blodkroppar som kallas B-celler, eller B-lymfocyter, är en av de viktigaste delarna av vårt immunförsvar.

Det är en quick fix, som heter duga
Gurkmejan, som skolan använder, påverkar också B-celler – men inte över en natt.

Var och en ansvarar för sitt liv
Jag personligen skulle aldrig ta cancermedicinsprutor för jag tar aldrig sprutor mer än gulsot, och de jag fick i skolan.

Det som skiljer Jonny från den senaste medlemmen som kontaktade mig i chatten är att hans förgiftningsrot bör vara kvar.

Vi vet att en infektion ofta startar det hela
Dessutom vet vi att miljögifter spelar in. Jag tror alltså att vi ser en kille som fått symtomhävning snabbt, och då försvinner mycket av det han kallar för just “symtom”. Men de var ju till för att tala om för oss att nåt är jättefel!

Jag kan inte se annat än att han sagt så här till sin kropp nu:
– Håll käften!

Vi leker med tanken att han är proppad med uran som många av våra medlemmar är. Uranet försvinner inte, och nu vet inte jag vad som händer men jag kan gissa. Förmodligen får hans kropp börja om från början och tillverka bland annat B-celler för att göra honom uppmärksam på att nåt är kardinalfel.

Vi vet att gurkmejan, som skolan använder på olika sätt också påverkar B-celler, ser till att symtom försvinner, och vi vet också att de medlemmar som inte använt gurkmeja på ett tag lätt får tillbaka symtomen.

Det ser man i våra FB-grupper ibland;
– Hjärndimman kom åter med kraft! Jag åkte på semester utan gurkmejan…

Man bör ha i sig den i sex månader minst eller tills förgiftningsroten är hittad, och utsparkad.

Oavsett om man får bort symtomen – kroppens sätt att skrika högt att nåt är fel –  lär man inte bli frisk alls innan man fått ut uranet.  Eller botat infektionen som spökar i botten.

Klicka på bilden så kommer du till artikeln

Tiden är den bästa domaren
Vi får se framöver hur det går för Norge. En klar fördel med hela historien är att vi kanske kan få hjälp att avskriva tanken att det är “psykiskt / socialt / arbetsrelaterat”?

Den som vill utreda mer kan söka på “turmeric+b-cell”
Det finns enormt mycket material, gurkmejan har använts i 4000 år minst, om vad den gör men att bara få bort symtomen är inte boten.

Förgiftningsroten måste hittas
Det är samma med de som helt saknar lithum, många av våra uranförgiftade gör det, och så får man då lithium och blir av med symtom… men inte det miljögift kroppen gapat, skikit och väsnats om så länge.