Halvt genombrott inom socialtjänsten den 30/11-16

Om en mamma, och ett barn, är “utmattade”, och båda blir hjälpa av guldmjölken tyder det på att båda har en inflammation i hjärnan, och med stor sannolikhet samma förgiftningsrot; virus, bakterie, tungmetall, parasit.

Socialsekreteraren själv hade tydligen fixat sin unge på fem dagar genom att först ta reda på vad barnet var förgiftad av; gluten. De flesta driver dock sociologins linje, som är den största humbug mitt land råkat ut för någonsin och som kostat oss biljarder samt hundratusentals förspillda liv, och nu får vi se om de kan få ekonomisk hjälp för att bota ett barn till på fem dagar… om inte väntar ett livslångt deltagande i hur många terapisessioner som helst och i värsta fall även ett tvångsomhändertagande av barnet.

Glöm inte bort att man kan söka handikappsersättning av F-kassan för “merkostnader”.

soss