Uranförgiftad vore kanske rätt ord?

entillI skolan har vi ett avsnitt, i kurs 3, som heter “Sjukdomen syns i vårt ansikte” och nu ser man dennes doktors panna rätt otydligt men han ser tungmetallsförgiftad ut.

doktornÄnnu en medlem fick klart för sig idag att hon är urnförgiftad så “utmattning” borde nog heta “uranförgiftad”…

Jag har frågat en vårdlärare hur man skiljer på “stressade” och förgiftade människor i Sverige och hon skrev att det gör man inte förgiftningar finns inte.

Doktorn är således inte utbildad alls på tungmetallsförgiftningar och han upplever att “stressen fräter”. Tenn fräter nog rätt bra, uran också.

Den vanligaste förgiftningen är uran, som vi ser i skolan, och testa sig gör man i kurs 3. Det är ingen idé innan för man måste bygga upp sig först och få bort inflammationen i hjärnan. Den tror jag att doktorn känner av. Han upplever den som “frätande”.

Vi kallar den för hjärndimma och den släpper efter kurs 1+2 för lejonparten medlemmar.

omrostningNedan har vi direktöversatt den internationella förklaringsmodellen. Diagnosen “utmattning” är ett svenskt påhitt.

Man har också hittat uran och aluminium i regnvatten i Sverige varför det inte är ett dugg konstigt om folk har fått i sig uran, och det kan mycket väl komma ifrån såväl Tjernobyl som Fukushima.

utmattning