Vi har hittat uran i många medlemmar

14708073_10153850040402301_5980858904194431214_oAllt fler insjuknar i det som i Sverige kallas för utmattning, och sjukskrivningarna ökar.

Staten svarar med att göra sjukförsäkringen som en roulette, och det lär inte lösa problemet, utan tvärtom enbart öka det, eftersom vi inte sällan ramlar och bryter benen eller – som en i skolan – hela ryggen.

Det är nolltolerans i människans hjärna mot tungmetaller.

Vi drar också med automatik på oss en massa aparta infektioner och lär belasta infektionsklinikerna.

Skolan har gjort en anmälan till en stor kommuns Miljökontor – då en medlem är kraftigt förgiftad – och fler tester är på väg in och har “alla” uran i sig är det dags att meddela Socialstyrelse samt Försäkringskassans styrelse.

Skolan räknar med att göra det under november månad då det lär ha inkommit ännu fler testsvar än de vi redan har.

Lösningen är i så fall att brett avgifta befolkningen, för man kan aldrig lösa detta genom restriktioner avseende sjukförsäkringen, när folk är så yra i mössan att de knappt kommer ihåg var de bor.

Nu tror man att detta är socialt, psykiskt, arbetsrelaterat
Förmodligen är det nåt snille som har kommit på att om man “tvingar ut dem på arbetsmarknaden” så löser det sig.

Många vet helt säkert dnatt vi bara är lata, behöver bara lite motion, och det blir den gruppen som senare står i skamvrån och säger:
 – Men jag visste inte!!!

Inte jag heller, innan jag utredde. Det gissas för mycket runt oss.

Fukushima sprider radioaktivitets över hela klotet

Filmen nedan innehåller en intervju med en smart kvinna som ger en hel del bra tips om hur man undkommer att drabbas.