Skolan har sökt Malou von Sivers

ramlatSå sent som den 26 september hade TV-programmet “Efter tio” med läkare, som stod på, och de är många som legat i för att få oss att motionera.

Det fick skolan att reagera, och vi har sökt Malou von Sivers, men bara via FB, och hon verkar inte ha loggat in sen dess.

Jag själv är rätt tacksam för att “forskare” tycks ha ljugit därför att jag blev uppmanad av en sjukgymnast att “gå så fort du bara kan med stavar”, och det testade jag och hamnade i sängen i två dygn med en mycket svår yrsel. Det fick mig att söka vård i Asien och det är jag tacksam för. Tusentals andra är nog allt annat än tacksamma.

Träning ihop med KBT påstods hjälpa 60 procent

fusk
Klicka på bilden så kommer du till artikeln

“Enligt den så kallade PACE-studien, som publicerades i tidskriften the Lancet år 2011, skulle behandlingsmetoderna kognitiv beteendeterapi och gradvis ökad träning ha gjort att 60 procent av de ME/CFS-sjuka förbättrades och 22 procent tillfrisknade. Något som nu visar sig vara felaktigt, skriver Riksföreningen för ME-patienter (RME) i ett pressmeddelande.”

Hur man nu ens kan komma på den vansinniga idéen avseende människor som har en inflammation i hippocampus. Men det sunda förnuftet har tydligen aldrig infunnit sig.

Skriv ut!
14517588_10155016050177971_7980167434625214567_nKlicka på bilden, och skriv ut artikeln, och ta med till precis alla som vill ha dig att motionera kraftigt, därför att det är det sista vi ska göra. Det är farligt.

Hur många har dött?
Jag är helt säker på att det är många hundra eller tusentals.