Obotligt, då det saknas ett piller

medicin
Klicka på bilden så kommer du till artikeln

Vi är snart 1.300 medlemmar på Utmattningsskolans skolgård – vår FB- grupp, och enligt svenska forskare har ingen botats i Sverige.

Som skolan ser det är det flera sjukdomar som i väst kallas för “obotliga” därför att man saknar ett piller att förskriva.

Jag är själv botad, men i Asien, och skolan är ett försök att “härma” min framgångsrika behandling.

Den grupp, som växer för varje dag, som är sjuka i Sverige är egentligen bara en förtrupp därför att i princip kommer “alla” att insjukna längre fram.

Miljögifter ger neurologiska sjukdomar
Våra medlemmar har börjat leta efter sina förgiftningsrötter, och vi har hittat uran-, koppar-, kvicksilver- mangan- med flera tungmetallsförgifningar.

Det är naivt att tro att inte stora delar av befolkningen inte skulle insjukna över tid om miljön är så skitig, och maten så giftig,  att vår lilla förtrupp har gjort det.

tolkning3
Klicka på bilden så blir den stor

Vad ämnar regeringen göra då en miljon ligger i sängen med yrsel eller förlamning? Två miljoner?

Den “lösning” man haft är att utförsäkra folk, och tvinga ut dem i hemlöshet, och skylla tillståndet på individen genom att påstå att det är socialt, psykiskt, arbetsrelaterat.

Ska “alla” bo på gatan i framtiden? Vad händer då invandrare förstår att man blir sjuk av livet i Sverige? Gissningsvis flyr de som dessutom har lättare att byta land än vad svensken har.

Medlemmen talar om att hon kröp fram – inte ovanligt att vi gör
Det har nyligen avslöjats att de “kunskaper” som styrt hanteringen av oss har tillkommit via manipulation. Man har gett humbugvård till svårt sjuka, med andra ord.

Dessutom drar läkare, och jag har personligen träffat flera som har valt att emigrera, för de vill inte vara med om det som sker. Det är en tidsfråga innan internationell press börjar rota i det här. Hur den humanitära stormakten hanterar sjuka, skapar ännu sjukare, och tar livet av folk.

Vad gör regeringen när befolkningen är slut?
ramlatKan man regera ett land utan människor? För det är så; vi är bara “förtruppen”.

Det är vi som visar att mycket är helt ohållbart i Sverige, och att människan inte tål uran-kvicksilver-koppar-manganförgiftningar samtidigt som stressen i själva samhället är vansinnig.

14517588_10155016050177971_7980167434625214567_nEn av de saker som händer då man är förgiftad, och har en inflammation i hjärnan, är att man ramlar.

I vår grupp har lejonparten inte börjat ramla – än. De har inte kommit dit – än.