Är Utmattningsskolan laglig?

Utmattningsskolan – programmet som fungerat sen år 2016

Vi är rätt många som är befriade nu, Utmattningsskolan startade den 27 juli 2016.

Välkommen till Utmattningsskolan - UMS - handlingsprogrammet som fungerar

UtmattningsskolanUMS har också utvecklats, med bland annat en föreläsning av Petrea K. Marklund, som var sjuk i 17 år, som anammade UMS-metoden år 2016. Hon friskförklarades i januari 2019, och en tjock journal kunde arkiveras.

Frågar kan ställas till kontoret@utmattningsskolan.se och fler återställda som talar ut internt och i www.utmattad.net:

Gratis, e-boken “Äntligen fri från utmattning!” Återställda berättar;  Ladda ner!

Din start; Kurs 1, finns som online-version, häftad bok, e-bok och även som ljudbok eftersom många har problem att läsa. De återfinns hos Adlibris, Bokus, Storytell, biblioteken, osv.

Även kurs 2 finns i samtliga varianter; online, häftad bok, e-bok, och ljudbok.  Kurs 3-9 finns fortfarande bara i onlineversionerna, än så länge.

Vem är UMS Lena Holfve?

Professor Jarred Younger, hur inflammationen i hjärnan orsakar ME/CFS

Mögeltoxiner är en vanlig orsak

Tungmetaller är en annan vanlig orsak