Första medlemmen är ur hjärndimman

forstaArtikeln publicerades den 25 september 2016

Det var rätt vanligt då år 2016 att folk trodde att de var friska då hjärndimman lättade, och det gör den på 3 – 15 veckor ungefär.  Inget är löst innan man har hittat roten! Den ska hittas och elimineras.

Det är en stor dag i skolan. Det är 300 000 sjuka där ute, minst, så det är ju en början.. Den första medlemmen har genomgått alla nio kurserna som är vår utbildning.

Många får tung psykofarmaka, en del utsätts för elchocker, arbetstränar, motionerar, sänds till psyket, och många slutar som grönsaker på långvården, och i rullstol.

I onödan, vilket gör mig rätt upprörd, för inget av det där botar inflammationer.

När hjärndimman är borta, som en del haft i åratal, ska man njuta, och känna att nu är man på väg och kan tänka, och just lyssna, igen.

superbraMan blir nästan förvånad då man kommer på att man faktiskt minns saker igen, och slutar vända på siffror t.ex.

Ett problem löst, men det är inte boten

Man får det lättare att läsa, och ta in, och den förmågan ska man bland annat använda i skolan.

Vi ska ut och leta inflammationer, och ta reda på vilket organ det är som är sjukt, och i kurs 3 får alla lära sig det som kallas för “facereading”.  Man ser mycket i ansiktet.

Risken att slå sig är fortfarande närvarande
hjärndimmanÄven om man känner sig väsentligt friskare då man åter kan tänka, läsa, räkna – ska man ta det piano.

Inte minst för att våra muskler fortfarande kan vara försvagade, och vi ramlar lätt. Stilla motion, gå i en pool, där man inte kan slå sig använde jag mig av.

Risken för infektioner är nu mindre på grund av vår rutinmässiga hantering av bland annat citron och ingefära.

Men, visst kan man skriva i dagboken att det största problem man haft, kanske under hela livet, nu är över.

Livet utan huvud är faktiskt till ända, och mig tog det också ungefär en, två månader.

När hjärndimman har lagt sig till 100% kan man även börja köra bil, korta sträckor, vilket alla ska undvika innan man har huvudet åter.

Utmattningsskolans utbildning för partners  rekommenderas varmt för alla så slipper de vara förvirrade och undra.

Våra övriga resultat

Svartmögel är en vanlig rot avseende hjärndimman