Hur skolan ska fungera

Jag ska berätta lite hur jag lägger upp skolan. Först och främst måste alla gå från Kurs 1, och sen framåt. Man kommer aldrig att kunna hoppa in i avsnitt 3 eller 7 därför att det andra förutsätter att man kan det första.

Första avsnittet som är ute nu är gratis, och lär ut bland annat metoder för att börja slå ner inflammationen. Dimman ska bort, folk ska börja kunna tänka.

Nästa kurs som vi släpper när folk börjar bli klara med ettan handlar om hjärnan och sömn bland annat, och jag lär ut en del rätt makalösa knep. Den kursen avslutas med att ni ska göra en liten arbetsuppgift som ni lär klara galant som ger stadga och trygghet i er vardag. Den kursen kostar 39:- och då är er månadsavgift betalt men ni får tillbaka pengarna i form av rabatter hos bolag. Jag ligger i förhandlingar med flera.

När dessa två kurser är avklarade så ska alla kunna tänka igen, värsta dimman ska ha lagt sig, ni ska kunna fatta vad ni läser. I början får ni hjälp av ljudfiler.

Då ska vi börja gå mot boten, och tredje avsnittet blir gratis och startar upp resan mot den verkliga boten. Man blir inte frisk av Guldmjölken; man blir pratbar…

Det tredje avsnittet blir också på en 6-7 avsnitt – tar en vecka – och sen kommer det fjärde på samma tema – boten – och det blir ett betalavsnitt om 39:- så har ni betalat för den månaden också.

Det bästa med vår bot är att den gör inte ont! Den är rätt rolig, trivsam, man ser resultat.

I slutet av oktober ska vi ha en paus, dvs. jag ska ha en paus, och det kommer upp skyltar om det. Jag ska då ta mig till Indien för sjätte gången.